کد خبر : 15753
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۵:۰۵

دلایل افت رونالدو در منچستر از زاویه دید تن هاخ

دلایل افت رونالدو در منچستر از زاویه دید تن هاخ
چرا رونالدو آن رونالدوی سابق نیست؟ دلایل افت محسوس رونالدو نسبت به دیگر بازیکنان را از زاویه دید اریک تن هاخ بخوانیم.؛

چرا رونالدو سرانجام افول کرد؟ دلیل افت محسوس رونالدو در منچستر یونایتد چه بوده و چرا رونالدو به مانند گذشته نمی تواند گلزنی کند؟

منچستر همچان از رونالدو حمایت می کند و از او راضی هستیم. این آخرین صحبتهای تن هاخ بود. البته او به دلایل افت رونالدو نیز اشاره کرده است.

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد در مصاحبه اخیر خود شرایط رونالدو را توضیح داد. او به دلایل افت رونالدو نیز اشاره کرده است.

به گفته اریک تن هاخ افت رونالدو نشان داد که هیچ بازیکنی نباید اردوی پیش فصل را از یاد ببرد. به گفته تن هاخ عدم حضور در  اردوها و تمرینات پیش از فصل باعث شده تا رونالدو نسبت به دیگر بازیکنان دیر به دوران اوج و هماهنگی خود در این فصل برسد.

او همچنین اعلام کرد که می خواهد به حمایتش از رونالدو ادامه داد. از بازیکنان خود انتظاراتی را داشته است. از شرایط رونالدو نیز در مقطع فعلی راضی هست. رونالدو بازیکن بهتری شده و می تواند به تیم ما نیز کمک کند.

علت افت کیفیت رونالدو در منچستر یونایتد با زبان تن هاخ

علت افت کیفیت رونالدو در منچستر یونایتد از زبان تن هاخ

حمایت تن هاخ در عمل نیز به نظر می رسد انجام یافته است. اکنون رونالدو در دو بازی اخیر منچستر در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته است و با فرصت بازی که به او داده می شود، می تواند در شرایط بازی قرار گرفته و قابلیتهایش را نشان دهد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها