کد خبر : 10229
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

حرمت و احترام هاشمی نسب توسط پرسپولیس حفظ شود

حرمت و احترام هاشمی نسب توسط پرسپولیس حفظ شود

سایت مارال نیوز؛ حرمت و احترام و جایگاه هاشمی نسب توسط پرسپولیسی ها باید حفظ شود. این خواسته پایان رأفت بازیکن سابق پرسپولیس از هواداران است که حرمت و احترام مهدی هاشمی نسب که پیشتر از این لباس پرسپولیس را نیز بر تن کرده بود را بیشتر از این حفظ کنند. پایان رأفت اعلام کرده

سایت مارال نیوز؛ حرمت و احترام و جایگاه هاشمی نسب توسط پرسپولیسی ها باید حفظ شود. این خواسته پایان رأفت بازیکن سابق پرسپولیس از هواداران است که حرمت و احترام مهدی هاشمی نسب که پیشتر از این لباس پرسپولیس را نیز بر تن کرده بود را بیشتر از این حفظ کنند.

پایان رأفت اعلام کرده که هاشمی نسب انسان مهربان و خوش قلبی بوده و با لباس پرسپولیس توانسته چهار بار به استقلال تهران گل بزند و بعد از آن به تیم رقیب برود.

پایان رأفت حرمت

پایان رأفت این را هم یادآور شده که نبایستی مردم و هواداران و طرفداران پرسپولیس زحماتی که مهدی هاشمی نسب برای باشگاه پرسپولیس کشیده را به فراموشی بسپارند و حرمتش را بایستی حفظ کنند.

پایان رأفت به لزوم حفظ آرامش تیم پرسپولیس تأکید کرده و یادآور شده پرسپولیس فصلی سخت را در انتظار دارد.

پینوشت: پیش از دیدار فولاد خوزستان با پرسپولیسدر ورزشگاه آزادی در شرایطی که مهدی هاشمی نسب در ورزشگاه به عنوان مربی فولاد حاضر شده بود توسط برخی از تماشاگران شعارهایی بر علیه هاشمی نسب و همچنین وریا غفوری داده شد که این موضوع در ادامه با مصاحبه هایی توسط هاشمی نسب و ابراز نارضایتی در خصوص اقدام هواداران پرسپولیس همراه شد.

این اتفاقات منجر به واکنش بزرگان و پیشکسوتان دو تیم نیز شد. روز گذشته فرزاد مجیدی و امروز نیز پایان رأفت استوری یا پیامها و مصاحبه هایی در خصوص اتفاقات و حواشی اخیر در خصوص مهدی هاشمی نسب داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دومین مهاجم خارجی پرسپولیس یک بازیکن اهل مالی است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آتی توسط باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی […]