کد خبر : 30052
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

شکست هندبال دختران ایران در هنگ کنگ مقابل چین تایپه

شکست هندبال دختران ایران در هنگ کنگ مقابل چین تایپه
در سری مسابقات قهرمانی آسیا هندبال دختران ایران مقابل چین تایپه مغلوب شد. ملی پوشان در نهایت با نتیجه 28 بر 18 به حریف شرق آسیایی خود نتیجه را واگذار کردند؛

در سری مسابقات قهرمانی آسیا هندبال دختران ایران مقابل چین تایپه مغلوب شد. ملی پوشان در نهایت با نتیجه 28 بر 18 به حریف شرق آسیایی خود نتیجه را واگذار کردند.

این مسابقات قرار است از نهم تا 18 تیر ماه در هنگ کنگ برگزار شود. رقابت ها برای تعیین تیم های 5 تا 8 آسیا نیز در 17 تیر ماه برگزار خواهد شد.

در مرحله مقدماتی تیم های حاضر هندبال دختران در دو گروه رقابت می کنند. دو تیم برتر راهی نیمه نهایی شده و سایر تیم ها برای تعیین رتبه های 5 تا 8 در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

همچنین 5 تیم برتر رقابت ها قادر خواهد بود در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود. رقابت هایی که قرار است به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار شود.

پیش تر از این هندبال دختران ایران توانسته بود با کسب عنوان دومی در سال پیش جواز حضور در رقابت های جهانی دوره گذشته را کسب کند.

امیدواریم در این دوره نیز این موفقیت تکرار شود. قرار است ملی پوشان هندبال دختران ایران در روز چهارشنبه و از ساعت نه و نیم صبح به مصاف تیم ملی هند بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها