کد خبر : 31242
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۹

حرکات ویرانگر رحیم استرلینگ مقابل لوتون با دبل همراه شد

حرکات ویرانگر رحیم استرلینگ مقابل لوتون با دبل همراه شد
حرکات تکنیکی همراه با سرعت و قدرت دریبل زنی فوق العاده ای که ستاره ملی پوش انگلیسی چلسی رحیم استرلینگ دارد به داد این تیم مقابل تیم با انگیزه لوتون رسید؛

حرکات تکنیکی همراه با سرعت و قدرت دریبل زنی فوق العاده ای که ستاره ملی پوش انگلیسی چلسی رحیم استرلینگ دارد به داد این تیم مقابل تیم با انگیزه لوتون رسید.

حرکاتی که ویرانگر بوده و می تواند نظم دفاعی هر تیمی را بر هم زند. رحیم استرلینگ مقابل لوتون دبل کرد تا نشان دهد که می تواند به عنوان اقای گلی لیگ انگلیس نیز در این فصل برسد.

لوتون تیم تازه لیگ برتری شده انگلیسی امروز مقابل چلسی در لیگ جزیره با سه گل مغلوب شد.

در دیداری که رحیم استرلینگ در آن حرف اول و آخر را می زد. چلسی که این فصل با خریدهای بزرگ و همچنین تغییرات عمده در کادر فنی و نگرش و تاکتیک تیمی در رقابت های لیگ جزیره حاضر است. مقابل لوتون کار سختی در پیش نداشت.

چلسی استرلینگ

آنها سه گل زده و دروازه خود را نیز بسته نگه داشتند تا نشان دهند می توانند به همان چلسی مقتدر سال های قبل بازگردند.

بهترین شرایط رحیم استرلینگ نسبت به بازیهای قبل

در این دیدار رحیم استرلینگ در بهترین شرایط خود قرار داشت. تداوم چنین عملکردی چلسی را امیدوار به قرارگیری در جمع برترین های لیگ انگلیس خواهد کرد. چلسی که امسال در هیچ رویداد اروپایی حاضر نخواهد بود و نتیجه عدم درخشش و نتیجه نگرفتن خود در سال قبل را با تنبیهی به این شکل می بیند.

گلهای استرلینگ مقابل تیم میهمان، لوتون

رحیم استرلینگ در دقیقه 16 بازی مقابل لوتون با حرکت ویرانگر و دریبل های پیاپی و تاکتیک بالای خود در موقعیت گلزنی خود را قرار داد. در نهایت با شوتی غیر قابل مهار دروازه لوتون را برای بار اول باز کرد.

همچنین رحیم استرلینگ در دقیقه 70 روی یک ضد حمله و پاس مالو گوستو از زاویه نسبتا بسته دبل کرد.

نیکولاس جکسون نیز تیر آخر را زده و خیال آبی پوشان لندنی را از برتری مقابل تیم میهمان راحت کرد. تا سه بر صفر چلسی پیروز بازی شود. این دیدار از ساعت 22:30 دقیقه شروع شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها