کد خبر : 11634
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۰

هدف خاص و بزرگ آجورلو که خواسته هواداران است

هدف خاص و بزرگ آجورلو که خواسته هواداران است

یک خواسته و هدف برای مصطفی آجورلو اعلام شده که مطمئنا حرف دل و خواسته هواداران نیز بوده و آن دستیابی به قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است. مصطفی آجورلو که فصل پیش به موفیت بزرگی همراه استقلال دست یافته و توانسته تیم تحت مدیریت خود را بدون شکست به عنوان قهرمانی لیگ برتر

یک خواسته و هدف برای مصطفی آجورلو اعلام شده که مطمئنا حرف دل و خواسته هواداران نیز بوده و آن دستیابی به قهرمانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است.

مصطفی آجورلو که فصل پیش به موفیت بزرگی همراه استقلال دست یافته و توانسته تیم تحت مدیریت خود را بدون شکست به عنوان قهرمانی لیگ برتر برساند، اکنون در چالش جدیدی برای تکرار موفقیت گذشته در لیگ برتر و همچنین موفقیت در جام باشگاه های آسیا قرار دارد.

از اهداف بزرگی که برای مصطفی آجورلو با اعلام سایت خبر ورزشی توسط نزدیکان وی اعلام شده، در مدیریت باشگاه استقلال، تلاش برای قهرمانی در آسیا با این تیم است. آجورلو که در این مدت نیز نشان داده در سکوت و با رعایت اخلاق کار خود را پیش می برد در دستیابی به هدف برگ آسیایی می تواند موفقیت بزرگی را نصیب تیم خودش کند.

هدف خاص و بزرگ آجورلو که خواسته هواداران است

پیش تر از این زمزمه هایی در خصوص اینکه آجورلو قصد دارد به عنوان نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شده و در انتخابات شرکت کند، طرح شد و حتی در این انتخابات ثبت نام هم نکرد تا گمانه زنی ها در این خصوص اشتباه دربیاید و او قرص و محکم به کار خود در باشگاه استقلال و مدیریت آن ادامه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شعارهای سیاسی هواداران در ورزشگاه به کام انگلیس خوش نیامد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ورزشگاه از سوی هواداران یک تیم اوکراینی […]