کد خبر : 29009
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

شگرد دریبل کردن مدافع توسط مهدی قائدی

شگرد دریبل کردن مدافع توسط مهدی قائدی
روش دریبل زنی قائدی. مهدی قائدی معمولا با چه روشی بازیکنان را دریبل می کند. یکی از شگردهایی که مهدی قائدی مقابل رقبای مستقیم خود برای دریبل زدن استفاده می کند. از جمله مهارت های مهدی قائدی در دریبل زدن این حرکت زیر است؛

روش دریبل زنی قائدی. مهدی قائدی معمولا با چه روشی بازیکنانمقابل و دفاع حریف را دریبل می کند. یکی از شگردهایی که مهدی قائدی مقابل رقبای مستقیم خود برای دریبل زدن استفاده می کند. از جمله مهارت های مهدی قائدی در دریبل زدن این حرکت زیر است.

مهدی قائدی ستاره بوشهری استقلالی ها عادت به حرکت در عرض زمین دارد. . وی با این قابلیت خود بازیکنانی که در پست دفاع قرار دارند را فریب می دهند.

علاوه بر این سرعت بالا و حرکات بدنی فریب دهنده وی نیز که همراه با تکنیک بالای قائدی است در موفقیت وی تاثیرگذار است.

مهدی قائدی در آخرین بازی خود مقابل پرسپولیس نیز بارها تلاش به انجام حرکت عرضی در زمین کرده و هواداران استقلال را امیدوار به گلزنی کرده بود.

از جمله مهمترین برنامه مدافعان نیز مهار چنین حرکت هایی از سوی مهدی قائدی است. احتمال این که دانیال اسماعیلی فر به عنوان مهار کننده مهدی قائدی در فینال جام حذفی استفاده شود وجود دارد.

همچنین مهدی قائدی در نیمه دوم معمولا دچار افت بدنی شده و بازی های خوب خود در نیمه اول را شاید نتواند انجام دهد. در این صورت می تواند اسماعیلی فر حرکات هجومی تری داشته و به جلو نیز بکشد تا فضا به قائدی داده نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
حرکات ویرانگر رحیم استرلینگ مقابل لوتون با دبل همراه شد | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] با سرعت و قدرت دریبل زنی فوق العاده ای که […]