کد خبر : 30850
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳

حرکت غیرورزشی رونالدو در ورزشگاه ملک فهد با فیلمبردار تلویزیونی

حرکت غیرورزشی رونالدو در ورزشگاه ملک فهد با فیلمبردار تلویزیونی
روز گذشته حرکت جنجالی بحث برانگیز نامناسب دیگری از رونالدو در عربستان شکل گرفت. حرکت غیرورزشی غیراخلاقی که انتقادات از رونالدو را بیشتر کرد؛

روز گذشته حرکت جنجالی بحث برانگیز نامناسب دیگری از رونالدو در عربستان شکل گرفت. حرکت غیرورزشی غیراخلاقی که انتقادات از رونالدو را بیشتر کرد.

در ورزشگاه ملک فهد و در شرایطی که رونالدو نتوانست دروازه الشباب را باز کند بعد پایان بازی کریس با عصبانیت در حال خروج از بازی بود. در این حین که دوربین فیلمبرداری در حال ضبط صاویری از رونالدو بود با خشم رونالدو مواجه شد.

کریستیانو مقداری از آبی که در دستانش در بطری داشت را به سمت دوربین فیلمبرداری ریخت و با ناراحتی خواست که از وی فیلمبرداری نکنند. عصبانیتی که رونالدو به عنوان اسطوره تیم ملی پرتغال نتوانست آن را کنترل کند و به این شکل اخلاق خود را بروز داد.  تا بار دیگر انتقادها از این بازیکن که دارنده 5 توپ طلانیز است بیشتر از قبل شود.

در ماه های اخیر چنین حرکات مشابهی مانند برخورد با هوادار کودکی که قصد فیلمبرداری از وی را داشت و همچنین حرکت غیراخلاقی او هنگام خروج از استادیوم رخ داده بود. به گونه ای که حتی کارزاری نیز برای خروج رونالدو از عربستان و قطع همکاری با وی تشکیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ناکامی کریستیانو رونالدو در اولین بازی جام باشگاه های عرب/ تساوی در نخستین گام | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] عرب کریستیانو رونالدو نتوانست برای […]