کد خبر : 8333
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

بهترین ابتکار در روز تولد برای قدردانی از مادر

بهترین ابتکار در روز تولد برای قدردانی از مادر

کیک برای تبریک تولد و تشکر از مادر، ابتکار جالبی که توسط هنرمند و مجری کشور برای قدردانی از مادر در روز تولد خودش همه ساله انجام می دهد. کار جالب فرهنگی و ارزشمند برای قدردانی از مادر در روز تولد فرد را که توسطرضا رفیع در اینستاگرام و صفحه شخصیش منتشر شده بود را

کیک برای تبریک تولد و تشکر از مادر، ابتکار جالبی که توسط هنرمند و مجری کشور برای قدردانی از مادر در روز تولد خودش همه ساله انجام می دهد. کار جالب فرهنگی و ارزشمند برای قدردانی از مادر در روز تولد فرد را که توسطرضا رفیع در اینستاگرام و صفحه شخصیش منتشر شده بود را در مارال نیوز نیز ببینید.

رضا رفیع، مجری، نویسنده و کمدین مطرح در پست اینستاگرامی از کار ارزشمندی که همه ساله در روز تولد خود با سفارش کیک های تولد برای خوشحال کردن مادرش انجام می دهد، پرده برداشت.

ابتکار تبریک تولد

عکس کیک تولد جالب برای قدردانی از مادر در روز تولد رضا رفیع

او اعلام کرده که در چند سال اخیر در روز تولد خودش از راه دور سفارش کیک تولدی برای تقدیم به مادر خود  می دهد و اگرخودش نیز در پیش مادرش نبود، آن کیک سفارش داده شده را به خانه مادرش می فرستد و بر روی کیک تولد نیز سفارش چاپ عکس مادرش و خودش را می دهد تا بدین شکل از مادرش نیز به خاطر سالها زحمات برای بزرگ کردن او قدردانی کند.

رفیع این را هم اعلام کرده که در سالهای پیش در روز تولدش تصویری از عکس نوزادی خود و مادرش را بر روی کیک چاپ می کرد و سفارش آن را می داد و امسال نیز بدین شکل و طراحی کیک زیر با شاخه گلی و تقدیم آن به مادرش، این گونه خنده و خوشحالی را میهمان دل مادر عزیزش کرده است.

کیک برای تبریک تولد فرد و تشکر از مادر

کیک تولد برای قدردانی از زحمات مادر

تولد و تبریک ابتکار مادرانه

اقدام فرهنگی و کار جالبی که می شود در روزهای تولد خود، برای پدر و مادر نیز انجام داد و دیگران نیز می توانند از چنین کار ارزشمندی برای قدردانی از مادرشان الگوبرداری کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها