کد خبر : 9806
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

حملات به داروین نونیز در لیورپول به اوج رسید

حملات به داروین نونیز در لیورپول به اوج رسید

حملات به مهاجم جدید لیورپول؛ داروین نونیز از بابت موقعیت خراب کنی در دیدار با کریستال پالاس و همچنین انجام یک حرکت جنجالی که منجر به ده نفره شدن لیورپول شد، به اوج خود رسید. در مارال نیوز بخوانید. در این میان شماری از طرفداران و همچنن کارشناسان حرکت جنجالی و غیراخلاقی داروین نونیز در

حملات به مهاجم جدید لیورپول؛ داروین نونیز از بابت موقعیت خراب کنی در دیدار با کریستال پالاس و همچنین انجام یک حرکت جنجالی که منجر به ده نفره شدن لیورپول شد، به اوج خود رسید. در مارال نیوز بخوانید.

در این میان شماری از طرفداران و همچنن کارشناسان حرکت جنجالی و غیراخلاقی داروین نونیز در مواجهه با بازیکن حریف و ضربه زدن به او در زمین مسابقه را که منجر به اخراج و ده نفره شدن تیم داروین نونیز یعنی لیورپول شد را یک کار غیرحرفه ای دانستند.

جدای از بحث غیراخلاقی بودن، این اقدام داروین نونیز منجر به ده نفره شدن تیمش شد و این در شرایطی است که با وجود سیستم وی ای ار و توجه داوران مطمئنا چنین صحنه هایی از چشم داورها پنهان نمی ماند.

البته نباید از شیطنت های بازیکن مقابل داروین نونیز در کریستال پالاس غافل شد که با حرفها و واکنشهایش باعث تحریک داروین نونیز برای انجام حرکت منجر به اخراج شد.

در نهایت دیدار لیورپول و کریستال پالاس با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا از دست دادن امتیاز لیورپول در دیداری که می توانست به راحتی پیروز مسابقه شود، باعث نارضایتی بیشتر دوستداران لیورپول از داروین نونیز شود، هر چند نونیز تازه به لیورپول ملحق شده و مطمئنا فرصت برای جبران زیاد خواهد داشت تا دوباره در دل هواداران خود را جا کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ریسک بازی ندادن به رونالدو در اولدترافورد جواب داد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شد مطمئنا میزان حملات به تن هاخ بسیار […]

trackback
شباهت عجیب داروین نونیز به یک بازیکن باسابقه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جیمی کاراگر داروین نونیز خرید جدید […]