کد خبر : 3436
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

قانون جدید ساخت قبر اختصاصی خانوادگی با طرح های متفاوت

قانون جدید ساخت قبر اختصاصی خانوادگی با طرح های متفاوت

قانون جدید در خصوص احداث و ساخت قبرهای اختصاصی همراه با گلدسته یا طرح های خاص در بهشت زهرا و گورستان های ایران یا سایر طرح ها در ایران آیا مجاز است؟ چگونه می توان قبرهای خانوادگی خاص را در قبرستان های بهشت زهرای ایران ساخت؟ احداث و ساخت قبر اختصاصی خانوادگی با طرح های

قانون جدید در خصوص احداث و ساخت قبرهای اختصاصی همراه با گلدسته یا طرح های خاص در بهشت زهرا و گورستان های ایران یا سایر طرح ها در ایران آیا مجاز است؟

چگونه می توان قبرهای خانوادگی خاص را در قبرستان های بهشت زهرای ایران ساخت؟

احداث و ساخت قبر اختصاصی خانوادگی با طرح های متفاوت و متمایز کننده در آرامستان های کشور پیش از این بیشتر دیده می شد.

قبر بهشت زهرا

قبر اختصاصی خانوادگی با طرح های متفاوت در ایران

این که هر خانواده ای بخواهد مطابق با میل و علاقه و یا شرایط خاص خودش اقدام به ساخت مقبره برای عزیزانش کند، پیش از این با مخالفان زیادی مواجه شده بود.

اما قانون جدید در خصوص ساخت قبرهای اختصاصی و آرامستان های متفاوت خانوادگی که نسبت به سایر قبور متمایز باشند، چه می گوید؟

باشگاه خبرنگاران جوان اخیرا در خبری که از زبان مدیر روابط عمومی بهشت زهرا منتشر کرده، اعلام نموده که متقاضایان و خانواده ها در زمان های گذشته چنانچه می خواستند آرامگاه های روباز خانوادگی خود را بسازند؛ طرح هایشان را به سازمان بهشت زهرا اراده می کردند و سپس با بررسی و تائید ساخت و ساز انجام می پذیرفت.

ساخت قبرهای خانوادگی

قبور خانوادگی متفاوت جدید چگونه ساخت و ساز می شوند

اما اکنون به دلیل اینکه چنین بناهایی را شاهد نباشیم و به معماری های ایرانی و اسلامی نیز نزدیک تر بشویم؛ معاونت عمرانی قرار بر این شده که طرح های خاصی را از پیش آماده نماید و به متقاضایان ارائه نماید تا در صورت موافقت خانواده ها و افراد، فقط از طرح های مدنظر مورد تائید برای ساخت قبرهای خانوادگی استفاده شود.

بنابراین هر گونه ساخت قبرهای خانوادگی با طرح های اختصاصی مجاز نبوده و تنها با طرح های مورد تائید مجاز بهشت زهرا امکان پذیر خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها