کد خبر : 17250
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۱۵

شباهت عجیب داروین نونیز به یک بازیکن باسابقه

شباهت عجیب داروین نونیز به یک بازیکن باسابقه
لیورپول با بازیکن جدید خود داروین نونیز روز گذشته مقابل مارسی خوش درخشید. مهاجمی که بی شباهت به یک بازیکن باسابقه نیز نیست.؛

از دیدگاه جیمی کاراگر داروین نونیز خرید جدید لیورپول بی شباهت به یک بازیکن باسابقه نیست. به گفته مدافع سابق لیورپول خرید جدیدهای لیورپول به فرناندو تورس شباهت دارد.

به ذعم کاراگر در نونیز چیزهایی می بیند که در تورس نیز در سالهای دور وجود داشت. او که با تورس همبازی بوده اعلام کرده که نوع دریبل زدن بازیکن مقابل و همچنین سرعت نونیز به تورس شباهت دارد. البته گاهی اوقات توپ را که به تورس می دادیم او به شکل ساده ای آن را از دست می داده است.

کاراگر گفت: تورس از نظر تکنیگی در برخی مواقع ضعفهایی از خود نشان می داد اما گلهای پرشماری می زد. بر این اعتقادم که نونیز نیز به تورس شباهت دارد. امید دارم که نونیز نیز به مانند تورس در گلزنی خوب عمل کند. همچنین خوش بین به این موضوع هستم که نونیز بتواند گل های زیادی را برای تیمش لیورپول بزند.

شباهت عجیب داروین نونیز به یک بازیکن باسابقه

لیورپولی ها و داروین نونیز با چهره خندان

نونیز در دیدار با مارسی خوب عمل کرد. او توانست در گل اول لیورپول با ضربه سر زیبای خود از کرنر توپ را به دفع ناقص دروازه بان منجر کند تا صلاح توپ ریباند شده را وارد دروازه خالی مارسی کند. نونیز همچنین گل دوم تیمش مقابل مارسی را نیز به ثمر برساند تا کاراگر او را به تورس شباهت کند و از این بازیکن با این جملات تجلیل نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها