کد خبر : 11759
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

حمله هری کین برای تصاحب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ جزیره

حمله هری کین برای تصاحب عنوان برترین گلزن تاریخ لیگ جزیره

هری کین باز هم در دیدار دیشب گلزنی کرد تا شمار گلهای خود را در لیگ جزیره به 188 برساند و فاصله چندانی با تصاحب برترین گلزن تاریخ لیگ جزیره نداشته باشد. با گلی که روز گذشته هری کین برای تاتنهام در دیدار با فولام به ثمر رساند شمار گلهای او در لیگ جزیره افزایش

هری کین باز هم در دیدار دیشب گلزنی کرد تا شمار گلهای خود را در لیگ جزیره به 188 برساند و فاصله چندانی با تصاحب برترین گلزن تاریخ لیگ جزیره نداشته باشد.

با گلی که روز گذشته هری کین برای تاتنهام در دیدار با فولام به ثمر رساند شمار گلهای او در لیگ جزیره افزایش یافت تا وی در چند قدمی رسیدن رکورد وین رونی 208 گله و آلن شیرر 260 گله که در صدر برترین گلزنان لیگ انگلیس قرار دارند؛ نداشته باشد.

سن و سال و موقعیت و وضعیت بدنی هری کین ایجاب می کند که وی بتواند دیر یا زود رکورد این دو نفر را بزند هر چند رکورد وین رونی دست یافتنی تر هست.

با گلزنی روز گذشته هری کین تیم او تاتنهام دو بر یک از سد فولام گذشت تا ششمین هفته روز خوبی در لیگ جزیره برای سه شیرها باشد و در شب تساوی منچسترسیتی، آنها خود را در حد مدعی نشان دهند.

این فصل از رقابتهای لیگ جزیره با اتفاقات خاص و جالبی همراه شده و آن امتیاز از دست دادن های متعدد و پشت سر هم دو تیم مدعی یعنی لیورپول و منچسترسیتی استف اتفاقی که این دو تیم در فصل پیش به این سادگی های انجام نمی دادند. حالا در ضعف نتیجه گیری این دو تیم، آرسنال توانسته تمام 5بازی گذشته خود را با پیروزی سپری کند و با اقتدار در صدر جدول قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها