کد خبر : 8011
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵

عشق و مهربانی برادر با خواهر معلول ناتوان جسمی

عشق و مهربانی برادر با خواهر معلول ناتوان جسمی

انسانیت و مهربانی برادر و خواهر معلول، کار اخلاقی و محبت برادر نسبت به خواهر ناتوان جسمی، عشق و علاقه خواهر برادری و کار ارزشمند یک برادر با خواهری که معلول است. در مارال نیوز عکس این حرکت زیبای برادر کوچک با خواهر معلول خود را ببینید. ویدیویی از کار خوب یک پسر بچه برای

انسانیت و مهربانی برادر و خواهر معلول، کار اخلاقی و محبت برادر نسبت به خواهر ناتوان جسمی، عشق و علاقه خواهر برادری و کار ارزشمند یک برادر با خواهری که معلول است. در مارال نیوز عکس این حرکت زیبای برادر کوچک با خواهر معلول خود را ببینید.

ویدیویی از کار خوب یک پسر بچه برای خواهر کوچکش منتشر شده که از اوج صمیمیت، مهربانی و عشق خواهر برادری که همراه با اخلاقی انسانی است، خبر می دهد.

عکسهایی از عشق و محبت برادر برای خواهر کوچک

محبت و عشق برادر خواهری

خواهر معلولی که دوست دارد توپ بسکتبالش را داخل سبد بیاندازد اما به دیل شدت معلولیت و نوع دستهایش قادر به هدایت توپ به سبد نیست، با همکاری برادرش برای خم کردن سبد بسکتبال و در ادامه انداختن همان توپ به سبد مواجه می شود.

تشویق و محبت خالصانه خواهر ناتوان توسط برادر مهربان

عشق خواهر برادری

دختر کوچک ناتوان جسمی نیز با کمک برادر در نهایت موفق به عبور توپ از داخل سبد می شود تا این برادر مهربان؛ از ته دل خواهرش را  تشویق کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس آخرین شرایط جسمی پله در تخت بیمارستان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شرایط جسمی پله و سلامتی او […]