کد خبر : 30522
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

رد شدن نقش ایجنت ویکتور اوسیمن در تمدید نکردن قرارداد با ناپولی

رد شدن نقش ایجنت ویکتور اوسیمن در تمدید نکردن قرارداد با ناپولی
نقش ایجنت ویکتور اوسیمن در تمدید نکردن قرارداد با ناپولی برای دوره بلند مدت چیست. آیا ناپولی نمی تواند با اوسیمن مهاجم نیجریه ای و آقای گل فصل پیش برای فصل های آتی ادامه همکاری دهد؛

نقش ایجنت ویکتور اوسیمن در تمدید نکردن قرارداد با ناپولی برای دوره بلند مدت چیست. آیا ناپولی نمی تواند با اوسیمن مهاجم نیجریه ای و آقای گل فصل پیش برای فصل های آتی ادامه همکاری دهد؟

گویا اخیرا صحبت هایی مطرح شده مبنی بر این که مدیر برنامه ها و ایجنت ویکتور اوسیمن یعنی روبرتو کالندا مانع از تمدید قرارداد این ستاره با ناپولی شده است.

ناپولی که فصل پیش با درخشش ویکتور اوسیمن توانست به عنوان قهرمانی سری آ بعد از سالها برسد. حالا عنوان شده که ایجنت وی مانع از تمدید می شود.

در این راستا کالندا در خصوص تمدید قرارداد ویکتور اوسیمن با ناپولی از خود دفاع کرد. وی گفت: این که من دیگر تیم ها را برای بررسی قراردادن مدنظر گرفته و همچنین ممانعت از تمدید قرارداد ویکتور اوسیمن کردم کاملا تکذیب می شود و درست نیست.

او اضافه کرد: تا بدین لحظه باشگاه ناپولی قرارداد بلندمدتی را پیشنهاد کرده و در انتظار تصمیم گیری نهایی ویکتور اوسیمن در این خصوص هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها