کد خبر : 28276
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

آیا ویکتور اوسیمن از ناپولی جدا می شود؟/ تیم بعدی ستاره فراموش نشدنی

آیا ویکتور اوسیمن از ناپولی جدا می شود؟/ تیم بعدی ستاره فراموش نشدنی
در تاریخ باشگاه ناپولی عملکرد بسیار مثبت ویکتور اوسیمن برای همیشه ثبت و ضبط شده و تا مدت ها چنین عملکرد افتخارآمیزی از ذهن ها پاک نخواهد شد.؛

سوالی که در ذهن طرفداران تیم فوتبال ناپولی وجود دارد این بوده که آیا ویکتور اوسیمن مهاجم طراز اول از ناپولی جدا می شود یا نه؟ همچنین در صورت جدایی تیم بعدی ستاره فراموش نشدنی ناپولی کجا خواهد بود؟

مطمئنا در تاریخ باشگاه ناپولی عملکرد بسیار مثبت ویکتور اوسیمن برای همیشه ثبت و ضبط شده و تا مدت ها چنین عملکرد افتخارآمیزی از ذهن ها پاک نخواهد شد.

ویکتور اوسیمن توانسته در ناپولی به خوبی درخشیده و شایستگی خود را نشان دهد. با این وجود بسیاری از کارشناسان معتقدند در صورت جدایی ویکتور اوسیمن از ناپولی و پیوستن به تیم پرمهره وی می تواند عملکرد بسیار بهتری از خود به نمایش بگذارد.

نمایش و عملکردی خیره کننده ویکتور اوسیمن

ویکتور اوسیمن در فصل جاری برای ناپولی 22 گل به ثمر رسانده که نمایش و عملکردی خیره کننده محسوب می شود. منچستر و بایرن مونیخ جزو باشگاه هایی هستند که برای خریداری ویکتور اوسیمن چراغ سبز نشان داده اند.

ناپولی اوسیمن

با این وجود به نظر می رسد در مقطع فعلی وی نه به منچستر و نه به بایرن نخواهد پیوست.

تکذیب قیمت گذاری 150 میلیون یورویی ویکتور اوسیمن

ویکتور اوسیمن بازیکنی بوده که پیش تر ازا ین عنوان شده بود 150 میلیون یورو قیمت گذاری شده و از این تیم جدا می شود. با این اوصاف فروش و جدایی ویکتور اوسیمن امکان پذیر نیست.

رئیس باشگاه ناپولی تائید کرد جدایی ویکتور اوسیمن از ناپولی تکذیب شده و شایعه ای بیش نیست. بنابراین وی در ناپولی باقی خواهد ماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها