کد خبر : 29772
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

خبر مثبت مشاور رئیس یوفا به ورزشکاران روسیه برای حضور در مسابقات

خبر مثبت مشاور رئیس یوفا به ورزشکاران روسیه برای حضور در مسابقات
خبر امید بخش و خوشحال کننده مثبت که از سوی مشاور رئیس یوفا به ورزشکاران روسیه داده شد تا امیدهای آنها برای حضور در مسابقات افزایش یابد؛

خبر امید بخش و خوشحال کننده مثبت که از سوی مشاور رئیس یوفا به ورزشکاران روسیه داده شد تا امیدهای آنها برای حضور در مسابقات افزایش یابد.

بعد از رایزنی و جلسات متعدد یوزف کلیمنت امروز خبر خوبی را به ورزشکاران کشور روسیه برای شرکت در رقابت های بین المللی داد.

مشاور رئیس یوفا در امور ملی فوتبال اروپا یادآور شد ورزشکاران و تیم های روسی به زودی قادر خواهند بود در رقابت های بین المللی حاضر شوند.

این مقام مسئول اعلام کرد چنانچه با یکدیگر بمانیم می توانیم برنده شویم. در حال حاضر با چالش دشواری مواجهیم. ولی بر این اعتقادیم که موانع پیش رو قابلیت غلبه را دارند.

کلیمنت گفت ایمان داریم به زودی در رقابت های اروپایی نیز ورزشکاران کشور روسیه حاضر شوند. با وجود این که در شرایط دشواری قرار داریم ولی همکاری های خود را از بین نمی بریم. به تعهد های خودمان در پشتیبانی مالی و مشارکت در طرح های مختلف جامه عمل می پوشانیم.

پالس مثبتی که برای ورزشکاران روسیه داده شد تا تمرینات خود را جدی تر دنبال کرده.  امید به حضور در میادین بین المللی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها