کد خبر : 4149
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

خریداران نمادهای بورس «استقلال» و «پرسپولیس» کی می توانند سهمشان بفروشند

خریداران نمادهای بورس «استقلال» و «پرسپولیس» کی می توانند سهمشان بفروشند

نمادهای بورس «استقلال» و «پرسپولیس» و سهامداران این دو نماد کی می توانند سهم خود را بفروشند و زمان بازگشایی نمادهای «استقلال» و «پرسپولیس» چه تاریخی است؟ به گزارش مارال نیوز، با توجه به طولانی شدن بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در بورس اوراق بهادار، فدایی مدیرعامل فرابورس به این سوال پاسخ داده است. به

نمادهای بورس «استقلال» و «پرسپولیس» و سهامداران این دو نماد کی می توانند سهم خود را بفروشند و زمان بازگشایی نمادهای «استقلال» و «پرسپولیس» چه تاریخی است؟

به گزارش مارال نیوز، با توجه به طولانی شدن بازگشایی نمادهای استقلال و پرسپولیس در بورس اوراق بهادار، فدایی مدیرعامل فرابورس به این سوال پاسخ داده است.

به گفته وی تمامی تلاش ها بر این است که دو نماد بورسی پرسپولیس و استقلال در سریعترین زمان ممکن بازگشایی شود چرا که سرمایه مردم درگیر است.

وی در خصوص اقدامات انجام یافته مسئولان این دو باشگاه برای بازگشایی در بورس نیز گفت: ثبت نماد باشگاه استقلال انجام یافته و افشاهای اطلاعات مورد نیاز نیز اکثرا ارسال شده اما در مورد باشگاه پرسپولیس این اقدامات کمی طول کشیده و در حال ثبت در مرجع ثبت شرکتهاست.

پذیره نویسی دو نماد بورس «استقلال» و «پرسپولیس» پیش از این در ماههای گذشته انجام یافته بود و هم اکنون امکان معامله این دو نماد وجود ندارد.

بازگشایی این دو نماد ورزشی، منوط به انجام اقدامات قانونی ثبت شرکتها و افشای اطلاعات مورد نظر است و به نظر می رسد که تلاشهایی برای سریعتر باز کردن این دو باشگاه در بورس در حال انجام است.

شاخص بورس از ابتدای سال جاری تا کنون به نسبت سال گذشته وضعیت بهتری تجربه کرده و بازار در این روزها کمی متعادل تر شده است اما همچنان با وضعیت ایده آل و مناسب خود فاصله دارد و امیدواریم مسئولان با توجه بیشتر به وضعیت بورس، نگرانی های سهامداران را کمتر کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی و سوابق مربیگری «ریکاردو ساپینتو» سرمربی پرتغالی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] استقلال و پرسپول… امسال تا بدین جای کار دوئل جذابی برای قهرمانی در لیگ برتر را با خریداری چهره های مطرح ایجاد کرده اند. […]