کد خبر : 18270
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

آمار و عملکرد راب پیج سرمربی ولز

آمار و عملکرد راب پیج سرمربی ولز

سرمربی تیم ملی ولز مدت زمان تقریبا کوتاهی است که تجربه مربیگری در این تیم را تجربه می کند. تیم ملی ولز توانست به یک افتخار بزرگ با راب پیج دست یابد. آنها به سختی و در مرحله پلی اف با عبور از تیم ملی اوکراین توانستند راهی جام جهانی 2022 قطر شوند. پیش تر

سرمربی تیم ملی ولز مدت زمان تقریبا کوتاهی است که تجربه مربیگری در این تیم را تجربه می کند. تیم ملی ولز توانست به یک افتخار بزرگ با راب پیج دست یابد. آنها به سختی و در مرحله پلی اف با عبور از تیم ملی اوکراین توانستند راهی جام جهانی 2022 قطر شوند.

پیش تر از این تیم ملی ولز تنها دو بار سابقه حضور در جام های جهانی را تجربه کرد. از این حیث می توان صعود ولز به جام جهانی را به عنوان برگ برنده و افتخار مثبتی برای راب پیج در تیم ملی ولز ثبت کرد.

تیم ملی فوتبال ولز از سال 1876 با راه اندازی فدراسیون آن کار رسمی خود را با حضور در مسابقه های بین المللی آغاز کرده است. آنها افتخار و عنوان قهرمانی خاصی تا کنون به دست نیاورده اند.

راب پیج توانسته تحول مثبتی در این تیم ایجاد کند. البته آنها از نظر آمار و عملکرد با این مربی چندان درخشان عمل نکرده اند. راب پیج در 38 دیدار گذشته ای که در نیمکت ولز نشسته به آمار 36 درصدی در پیروزی ها دست یافته است. آنها در این مدت 10 پیروزی، 9 تساوی و همچنین 9 شکست را تجربه کرده اند. اتفاقی که با وجود داشتن ستاره های بزرگی همچون آرون رمزی، گرت بیل و بن دیویس از این تیم کمی بعید است اما همچنان می توان به این تیم و آینده آن امیدوار بود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گرت بیل آمریکایی ها را ترساند/ از نقاط ضعف حریف خبر داریم | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ستاره تیم ملی ولز در مصاحبه جدید […]

trackback
آیا بیرانوند مقابل تیم ملی ولز بازی می کند؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جام جهانی مقابل ولز و آمریکا چه می […]