کد خبر : 29644
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۳:۱۰

خوردن دو گل نروژ از اسکاتلند دو دقیقه بعد تعویض هالند

خوردن دو گل نروژ از اسکاتلند دو دقیقه بعد تعویض هالند
تعویض ارلینگ هالند برای تیم ملی نروژ اصلا خوشایند نشد. نروژی که نیاز به پیروزی در بازی خانگی خود داشت اما در نهایت 2 بر 1 از اسکاتلند شکست خورد؛

تعویض ارلینگ هالند برای تیم ملی نروژ اصلا خوشایند نشد. نروژی که نیاز به پیروزی در بازی خانگی خود داشت اما در نهایت 2 بر 1 از اسکاتلند شکست خورد.

در شرایطی که تیم ملی نروژ در مرحله مقدماتی یورو 2024 یا موسوم به جام ملتهای اروپا با یک گل جلو بود. در دقیقه 84 ارلینگ هالند را جایگزین بازیکنی به نام دیهلی کرد.

دو دقیقه بعد از این تعویض دایکیس برای اسکاتلند بازی را به تساوی کشاند. همچنین در دقیقه 89 و در فاصله کمتر از دو دقیقه دومین گل اسکاتلند نیز توسط کنی مک لین روی پاس دایکیس به ثمر رسید تا نروژ بازی برده را با شکست عوض کند.

تنها گل نروژ را نیز هالند از روی نقطه پنالتی در دقیقه 60 به ثمر رسانده بود. پنالتی اسکاتلندی ها نیز هنگام زدن ضربه سر توسط هالند روی همین بازیکن گرفته شده بود تا هالند پنالتی که خود گرفته بود را تبدیل به گل کند.

برخی ها از تصمیم سرمربی نروژ نسبت به تعویض هالند معترض بوده و نقد داشتند. آنها بر این اعتقادند نروژ منچسترسیتی نیست که پرمهره باشد و ستاره بزرگی مثل هالند را تعویض کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها