کد خبر : 383
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۰۸

عکسهای ناراحت کننده مصدومیت در فوتبال و شکستگی دست و پا

عکسهای ناراحت کننده مصدومیت در فوتبال و شکستگی دست و پا

عکسهای عجیب و ناراحت کننده از مصدومیتهای دلخراش شکستگی پا و دست در فوتبال، تصاویر خاص از مصدومیتهای عجیب در فوتبال. پیشنهاد می شود اگر دارای روحیه خاص و حساسی هستید، از دیدن تصاویر زیر خودداری کنید. فوتبال به عنوان مفرح ترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی در جهان کنونی شناخته می شود. طرفداران این رشته

عکسهای عجیب و ناراحت کننده از مصدومیتهای دلخراش شکستگی پا و دست در فوتبال، تصاویر خاص از مصدومیتهای عجیب در فوتبال. پیشنهاد می شود اگر دارای روحیه خاص و حساسی هستید، از دیدن تصاویر زیر خودداری کنید.

فوتبال به عنوان مفرح ترین و پرطرفدارترین رشته ورزشی در جهان کنونی شناخته می شود. طرفداران این رشته ورزشی همواره به عنوان حامیان پر و پا قرص ورزش شناخته شده و از هر فرصتی برای بازی کردن یا تماشای رقابتهای مهم استفاده می کنند اما این ورزش پرطرفدار با وجود تمامی زیباییهایش، مصدومیتها و صحنه های دلخراش ناراحت کننده زیادی از شکستگی های خاص پا، دست، شکستن ساق پا و مچ پا و دیگر مصدومیتهایی که حتی ممکن است به قیمت جان بازیکن نیز تمام شود داشته است.

همه فوتبال دوستان نیز کم و زیاد خود با مصدومیتهای سبک یا سنگین زیادی مواجه شدند. از پاره شدن رباط صلیبی گرفته تا کشیده شدن تاندوم ها و گرفتگی پا و شکستگی بینی و دست و پا و … اما این صحنه هایی که در زیر می بینید، به شکل خاصی ناراحت کننده و خاص هستند.

تصاویر دلخراش از مصدومیت و شکستن پا در فوتبال

حدود 10 دقیقه از دیدار سویا و شاختار دونتسک اوکراین در یکی از مهمترین رقابلتهای اروپایی یعنی نیمه نهایی لیگ اروپا گذشته بود که بازیکنی به نام میشل کران دچار این مصدومیت به شدت سخت و دلخراش شد.

بعد از این اتفاق استخوان زانوی میشل کران به صورت کامل شکست ولی این مصدومیت بانی خیر نیز شد چرا که یک اتحاد و همبستگی عجیبی را در بین بازیکنان سویا رقم زد تا عنوان قهرمانی را کسب کرده و جام را تقدیم هم تیمی خود کنند. این قهرمانی دقیقا بعد از 20 روز از مصدومیت میشل کران اتفاق افتاد.

عکس دردناک مصدومیت و شکستگی در ورزش

لزوم رعایت جانب احتیاط برای کاهش مصدومیت در فوتبال

برای کاهش مصدومیتها در فوتبال گفته شده که لازم است بازیکنان، قبل از انجام بازی حتما به شکل کامل بدن خود را گرم کرده و با حرکات کششی و به کارگیری تمامی عضلات، میزان مصدومیتها را پایینتر بیاورند. همچنین در برخوردهای فیزیکی نیز جانب احتیاط را رعایت کنند و بدانند که مهمتر از هر چیزی حفظ سلامتی خود و بازیکن مقابل است و نباید به هر قیمتی صاحب توپ شده و یا عملکرد خوبی داشت تا خدای ناکرده چنین صحنه هایی را که ممکن است تا آخر عمر پشیمانی بیاورد، شاهد نشد.

این عکس دردناک دیگر نیز از یکی دیگر از بازیکنان فوتبال که به شدت دچار مصدومیت شده و اسم و رسم آن بیان نشده در صفحات مجازی در حال چرخش است

شکستن سخت پا در مسابقه فوتبال

اما اگر بخواهیم از گزینه های ایرانی نیز یاد کنیم، می توانیم به شکستگی خاص و سخت پای فریدون زندی در تیم باشگاهیش در قطر اشاره کرد.

فریدون زندی که در آن مقطع در تیم الاهلی قطر بازی می کرد، در هفته هفتم رقابتهای لیگ قطر دچار مصدومیت بسیار شدید شد و استخوان پای چپش را به دست جراحان سپرد.

مصدومیت باورنکردنی در فوتبال

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس نیز در جریان بازیهای لیگ برتر انگشت دست خود را شکسته شده دید. نکته قابل توجه بعد از این اتفاق برخورد همراه با آرامش او با این پدیده در جریان مسابقه بود که از چهره مصمم و همراه با آرامش او نیز کاملا مشخص است.

عکس ناراحت کننده از شکستن انگشت در فوتبال

این بازیکن چندی پس از این اتفاق دچار مصدومیت دیگری در زانوی خود نیز شد تا برای درمان آن احتمالا در روزهای آتی به قطر برود و تا آذرماه 1401 نیز قادر به بازی کردن نباشد.

به هر حال فوتبال با وجود تمامی دلخوشی و زیباییهایش دارای مصدومیت و سوانح و حوادث خاصی نیز هست و لازم است بازیکنان و علاقه مندان این رشته، با رعایت تمامی نکات لازم و گرم کردن کامل بدن خود، در صحنه های مختلف مراقب سلامتی خود و هم تیمیهایشان باشند تا از هدف اصلی ورزش که حفظ سلامتی در اولویت نخست است، دور نمانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چه غذاهایی برای رفع گرفتگی پا و خام شدن بدن مناسب است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رفع گرفتگی پا و مصدومیت بدن کمک کند می […]

trackback
مصدومیت زانوی چپ مهدی طارمی به کجا رسید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خبر از میزان مصدومیت طارمی؛ وضعیت […]