کد خبر : 5644
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

خوشحالی زایدالوصف اماراتی ها از قرارداد گابریل پین با اتحاد

خوشحالی زایدالوصف اماراتی ها از قرارداد گابریل پین با اتحاد

طرفداران اتحاد کلبا امارات از قرارداد بستن گابریل پین خوشحال شدند چرا که از دیدن کارنامه و رزومه کاری و سابق گابریل پین ذوق زده هستند. به گزارش مارال نیوز، فرهاد مجیدی بعد از قرارداد با اتحاد کلبا امارات، علاقه زیادی به برگرداندن و کار کردن با دستیاران سابق خود در استقلال داشت. با توجه

طرفداران اتحاد کلبا امارات از قرارداد بستن گابریل پین خوشحال شدند چرا که از دیدن کارنامه و رزومه کاری و سابق گابریل پین ذوق زده هستند.

به گزارش مارال نیوز، فرهاد مجیدی بعد از قرارداد با اتحاد کلبا امارات، علاقه زیادی به برگرداندن و کار کردن با دستیاران سابق خود در استقلال داشت.

با توجه به درخواست فرهاد مجیدی، صالح مصطفوی و گابریل پین که در استقلال نیز او را همراهی می کردند؛ به عنوان دستیار فرهاد مجیدی اضافه شدند تا در اتحاد کلبا در خدمت این تیم باشند.

علت خوشحالی اماراتی ها

دلیل اصلی خوشحالی اماراتی ها شاید اطلاع از رزومه کاری گابریل پین باشد.

گابریل پین پیش تر از این در تیم ملی ایتالیا به عنوان دستیار پراندلی کار می کرد و چنین حضوری در بین یکی از قوی ترین تیمهای فوتبال جهان که دارای کلاس بازی خاصی نیز است؛ مطمئنا می تواند کمک شایانی به وسیله تجارب به دست آمده از آن به این مربی بادانش کند.

همچنین گابریل پین سابقه دستیاری مربیگری در تیمهای بزرگی همچون والنسیای اسپانیا، رم و فیورنتینای اسپانیا را نیز در کارنامه دارد تا چنین افتخارات و عملکردی باعث ذوق زدگی دوستداران تیم اتحاد امارات شود.

آخرین درخشش و عملکرد مثبت گابریل پین در فصل گذشته بود زمانی که استقلال با دستیاری او و سرمربیگری فرهاد مجیدی با تکیه بر چنین مربیانی بدون حتی یک شکست قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] یعنی مصطفوی و گابریل پین را به اتحاد کلبا […]