کد خبر : 5612
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

فرهاد مجیدی دستیار و کمک مربی خود در امارات را تعیین کرد

فرهاد مجیدی دستیار و کمک مربی خود در امارات را تعیین کرد

دستیاران فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا امارات مشخص شدند تا کمک مربی های این تیم اماراتی و فرهاد مجیدی انتخاب شوند. به گزارش مارال نیوز، فرهاد مجیدی برای کسب موفقیت در اتحاد کلبا امارات با همان دستیاران و کمک مربی های سابق خود که با آن به موفقیت رسیده بود، کار خواهد کرد. مجیدی بدین

دستیاران فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا امارات مشخص شدند تا کمک مربی های این تیم اماراتی و فرهاد مجیدی انتخاب شوند.

به گزارش مارال نیوز، فرهاد مجیدی برای کسب موفقیت در اتحاد کلبا امارات با همان دستیاران و کمک مربی های سابق خود که با آن به موفقیت رسیده بود، کار خواهد کرد.

مجیدی بدین منظور از گابریل پین و صالح مصطفی که در استقلال نیز همراه و همگام او بوده و افتخار بزرگ قهرمانی در لیگ برتر بدون حتی یک شکست را تجربه کرده بودند، استفاده کرده است. علیرضا ربانی مربی بدنساز استقلالی ها نیز همراه امارات و فرهاد مجیدی خواهد بود.

با این وجود بعد از نهایی شدن حضور صالح مصطفوی و پین در اتحاد امارات؛ حالا او باید به دنبال بهره گیری ازبازیکنان باانگیزه خوب و دارای مهارت های فنی بالا باشد.

اتحاد امارات برای موفقیت نیاز به همان انگیزه و مهارت بازیکنان استقلال خواهد داشت و این تبدیل به یک چالش بزرگ برای فرهاد مجیدی است تا او بتواند بار دیگر افتخارآفرینی برای تیم تحت هدایت خودش کسب کند.

شنیده ها حاکی از این بوده که مجیدی در تلاش برای جذب بهزاد غلامپور به عنوان مربی دروازه بانها نیز بوده اما او به این پاسخ نه گفته و تمایل داشته تا در استقلال بماند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فرهاد مجیدی در یک بازی […]

trackback
میانه نامناسب کی روش با مربیان ناشناس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کادر ایرانی و دستیار مربی جدید که سابقه […]