کد خبر : 30518
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵

داستان خیانت جک گریلیش به ساشا اتوود در نشریه سان

داستان خیانت جک گریلیش به ساشا اتوود در نشریه سان
خیانت جک گریلیش به زن خود آیا درست است؟ نشریه سان اخیرا با انتشار عکس دو زن کنار گریلیش خبری در خصوص خیانت گریلیش به همسرش ساشا اتوود منتشر کرد؛

خیانت جک گریلیش به زن خود آیا درست است؟ نشریه سان اخیرا با انتشار عکس دو زن کنار گریلیش خبری در خصوص خیانت گریلیش به همسرش ساشا اتوود منتشر کرد.

موضوعی که با موضع سخت و تند و همراه با عصبانیت گریلیش نسبت به مواضع این نشریه و اخبار نادرست در خصوص خودش مرتبط بود.

موضوع از این قرار است که گریلیش با ساشا اتوود همسر خود در اسپانیا برای تعطیلات حضور دارد. با این وجود عکس هایی از ستاره منچسترسیتی به همراه دو زن دیگر در اسپانیا انتشار یافت که البته با موضع سرسختانه و تند گریلیش همراه شد.

بازیکن تیم ملی انگلیس و منچسترسیتی اعلام کرد آن دو زن فقط هوادار بوده که از او تقاضای عکس و امضا داشتند. همچنین هیچ گونه خیانتی به ساشا اتوود زن خودش انجام نشده است.

گریلیش اعلام کرده که چقدر می توانید دروغ منتشر کنید. چنانچه به تقاضای عکس گرفتن هواداران نه گفته شود بی ادب و فردی دارای غرور می نامیدم. اما زمانی هم که عکسی می گیرم چنین تهمتی را به من می زنید که درست نیست.

با این صحبتها گریلیش هر گونه خیانت نسبت به همسر خود را به شدت تکذیب کرد. او همچنین عکس منتشر شده از خود کنار دو زن را نیز مرتبط با عکس هوادارانی دانست که از وی تقاضای عکس یادگاری داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها