کد خبر : 10326
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

دبل نیمار با هت تریک امباپه در پاریس پاسخ داده شد

دبل نیمار با هت تریک امباپه در پاریس پاسخ داده شد

به گزارش مارال نیوز؛ نیمار و امباپه که بیرون از گود ورزشی به نظر می رسید با هم اختلاف دارند در بازی روز گذشته با پاس گل های زیبایی که به هم داده و گلهای فوق العاده خود بهترین عملکرد را داشتند. آنها چشم بسته یکدیگر را در مقابل لیل فرانسه در زمین پیدا کردند

به گزارش مارال نیوز؛ نیمار و امباپه که بیرون از گود ورزشی به نظر می رسید با هم اختلاف دارند در بازی روز گذشته با پاس گل های زیبایی که به هم داده و گلهای فوق العاده خود بهترین عملکرد را داشتند. آنها چشم بسته یکدیگر را در مقابل لیل فرانسه در زمین پیدا کردند تا نتیجه آن دبل نیمار، هت تریک امباپه و تک گل مسی مقابل در لوشامپیونه باشد.

برد تحقیرکننده پاریس مقابل لیل با نتیجه 7 بر 1 رقم خورد. دیگر گل پاری سن ژرمن را در این مسابقه اشرف حکیمی به ثمر رساند.

پاس گلهای نیمار به امباپه می تواند به بهبود روابط این دو بازیکن نیز کمک شایانی کند تا در نهایت مسی در آتش اختلاف آنها به عنوان میانجی وارد شده و به افزایش دوستی و محبت و انسجام تیمی پاریسی ها کمک کند.

حالا پاریسی ها به برد ششم متوالی خودشان در دیدارهایی که میهمان بودند رسیدند؛ دیدارهایی که در آن بیشتر از سه گل به ثمر می رسانند و این یک عملکرد فوق العاده می تواند در تاریح لیگ لوشماپیونه باشد.

چنین قدرت هجومی که در پاریسی ها دیده شد مطمئنا آنها را تبدیل به یک مدعی برای قهرمانی در لیگ اروپا خواهد کرد و هر چند باید گفت با چنین ستارگانی در بال هجومی مانند مسی، نیمار و امباپه قهرمانی های آنها در جام حذفی و لوشامپیونه به نظر از آب خوردن نیز راحت تر باشد و آنها باید تمرکز خودشان را روی لیگ اروپا و رقابت با تیمهای بزرگی همچون منچسترسیتی، لیورپول، رئال مادرید، بارسلونا و دیگر تیمهای مطرح اروپایی بگذارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دعوای امباپه و نیمار پنالتی زن اول پاری سن ژرمن را مشخص کرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پی اس جی کیست؟ نیمار، امباپه یا مسی پنالتی […]

trackback
مصاحبه جالب نوستالوژی دهه 80 علی دایی در روزنامه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مهم که در آن زمان پاسخ بسیاری از حاشیه […]

trackback
شادی گل سعید احمدعباسی بعد از گلزنی در دیدار ملی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ملی اندونزی با دبل گلزنی سعید […]