کد خبر : 12998
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴

ذوق پدر از گل تحسین برانگیز پسر «هالند» در اروپا

ذوق پدر از گل تحسین برانگیز پسر «هالند» در اروپا

بعد از گلزنی تحسین برانگیز اریک هالند مقابل تیم سابق خود دورتموند با لباس منچسترسیتی، پدر این بازیکن از گل درخشان و خاص پسرش ذوق زده و حیرت شده شد. در شرایطی که دوربین فیلممبرداری نیز بعد از این گل روی مدیربرنامه ها و پدر اریک هالند زوم کرده بود، صحنه ذوق زدگی و پز

بعد از گلزنی تحسین برانگیز اریک هالند مقابل تیم سابق خود دورتموند با لباس منچسترسیتی، پدر این بازیکن از گل درخشان و خاص پسرش ذوق زده و حیرت شده شد.

در شرایطی که دوربین فیلممبرداری نیز بعد از این گل روی مدیربرنامه ها و پدر اریک هالند زوم کرده بود، صحنه ذوق زدگی و پز دادن گل خاص زده شده توسط پسرش ازلنز دوربین دور نماند تا بینندگان نیز این ذوق زدگی خاص پدر را ببینند.

بعد از زدن گل وقتی کارگردان مسابقه پدر هالند را نشان داد در همان ثانیه های کوتاعه ذوق زدگی، حیرت و تعجب او مشخص بود و پز زدن این گل را نیز به اطرافیانش می داد.

پدر هالند به اطرافیان خود باپایش نشان می داد که چگونه پسرش توانسته توپ را به گل تبدیل کند.

پرش فوق العاده و همراه با انعطاف بالای هالند باعث شد تا گلی که خیلی از بازیکنان با ضربه سر نیز نمی توانستند به ثمر برسانند با پاهایش به ثمر برساند.

تصویری از گل فوق العاده درخشان اریک هالند به منچسترسیتی با پرش استثنایی را ببینید تا به پدر او نیز حق بدهید که پز زدن گل را بدهد.

ذوق پدر از گل تحسین برانگیز پسر «هالند» در اروپا

با چنین گل درخشانی بازی که با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه اتحاد در حال پیگیری بود، در نهایت دو بر یک به سود سیتیزن ها به پایان رسید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها