کد خبر : 468
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

عکس مهر و محبت حیوانات مختلف جهان برای یکدیگر

عکس مهر و محبت حیوانات مختلف جهان برای یکدیگر

حیوانات هم عاشق می شوند. مهر و محبت و دوستی حیوانات هم واقعا دیدنی است. عشق در حیوانات معصوم هم وجود دارد و آنها دلبری کردن و محبت کردن بین یکدیگر را خیلی خوب بلد هستند و در مواقع مختلف برای ابراز عشق و محبت بین همدیگر اقدام می کنند. عشق و محبت برطرف کننده

حیوانات هم عاشق می شوند. مهر و محبت و دوستی حیوانات هم واقعا دیدنی است. عشق در حیوانات معصوم هم وجود دارد و آنها دلبری کردن و محبت کردن بین یکدیگر را خیلی خوب بلد هستند و در مواقع مختلف برای ابراز عشق و محبت بین همدیگر اقدام می کنند.

عشق و محبت برطرف کننده تمامی مشکلات بوده و با تکیه بر آن می توان هر درد بی درمانی را دوا کرد اما به این نکته هم باید توجه کرد که عاشقی و محبت تنها مختص به اشرف مخلوقات نبوده و تمامی موجودات جهان دارای قدرت احساس هستند و محبت و خوبی و عشق را به خوبی درک می کنند.

شاید برخی از ما آدمها بر این تصور باشیم که تنها خود ما می توانیم عاشق بشویم. به بچه هایمان دیوانه وار عشق بورزیم و از ته دل برای همدیگر قربان صدقه برویم. اما اگر در این تصور هستید، بدانید سخت در اشتباهید و حیوانات نیز دارای روح، احساس و گوهری به نام عشق هستند.

عشق و عاشقی پرندگان

حیوانات نیز دارای احساس بسیار قوی بوده و به طرزهای مختلفی نسبت به ابراز محبت و عشق و علاقه بین هم اقدام می کنند. حال عده ای از خدا بی خبر متاسفانه اقدام به آزار و اذیت این جانداران می کند در حالی که آه حیوانات می تواند انسانهای ظالم را زمین گیر کرده و نفرینشان اثر پذیر است.

عشق بین حیوانات

آیا حیوانات هم عاشق می شوند؟

به این عکسهای زیر توجه کنید. اوج محبت، عشق و علاقه خالصانه و بدون ریا که با حسی به مراتب ساده و پاک تر از انسانها نیز ممکن است باشد را می توانیم ببینیم. این زندگی عاشقانه در آنها موج زده و به راستی حیوانات هم می توانند عشق را تجربه کنند.

عشق در میان حیوانات

در تحقیقات انجام یافته محققان به این جمع بندی رسیده اند که مغز پستانداران نیز به طرز عجیبی شبیه به مغز آدمها است برای مثال در گربه ها این شباهت ساختار مغزی 90 درصد عنوان شده است اما باید تفاوت بین عشق و عشق حیوانات را بررسی کرد.

عاشق شدن حیوانات

تفاوت عشق بین حیوانات و انسانها

در مطلب بالا گفتیم حیوانات هم عاشق می شوند و به مانند ما دوست داشتن و عشق ورزیدن را بلد هستند. آنها می توااند به همنوع و همجنس خود، گونه های دیگر و انسانها و مکان زندگی خود عاشق شوند اما مهمترین تفاوت عشق و عاشقی کردن بین حیوان و انسان در چیست؟

مهمترین تفاوت عشق بین حیوانات و انسانها در نوع آن است. حیوانات عشقشان را ساده تر و بدون پیچیدگیهای انسانها بیان کرده و آن را به ساده ترین شکل ممکن نشان می دهند. دغل و فریب معمولا در عشق های آنها وجود ندارد و در روابطشان ترکیب و تلفیقی از عشق و نفرت وجود ندارد.

عاشقی حیوانات

عشق در بین جانوران

نمونه رفتارهای احساسی بین جانوران نیز بسیار دیده شده است. از خاکسپاری و اندوه کلاغها در زمان مرگ کلاغی دیگر، احساس بالای سگها و فیلها در هنگام از دست دادن همنوع یا دوست خود، اشک های آنها در زمانهای خاص، شور و شوق و بازی کردن و دویدنهای همراه با ولع حیوانات درآوردن صداهای همراه با احساس و خاص در مواقع خوشحالی یا ناراحتی، گریه یا زوزه و لیس زدنها و بغل کردنها  و صدها راه ارتباطی دیگر که بیانگر ناراحتی، خوشحالی، اشک و لبخند حیوانات بوده و به وفور دیده می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پیش آمده، اوج محبت و تلاش یک پرنده […]