کد خبر : 1129
تاریخ انتشار : جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

لانه ساختن یک پرنده داخل موتور ماشین در خرم آباد

لانه ساختن یک پرنده داخل موتور ماشین در خرم آباد

لانه گزینی یک پرنده داخل موتور یک ماشین توقیف شده در پارکینگ لرستان با کار اخلاقی و انسانیت راننده مواجه شده و توجه همگان را به خود جلب کرد. راننده ای که بعد از حدود هشت ماه توانسته بود مراحل قانونی رفع توقیف ماشین خود را از پارکینگ بگیرد هنگامی که می خواسته ماشینش را

لانه گزینی یک پرنده داخل موتور یک ماشین توقیف شده در پارکینگ لرستان با کار اخلاقی و انسانیت راننده مواجه شده و توجه همگان را به خود جلب کرد.

راننده ای که بعد از حدود هشت ماه توانسته بود مراحل قانونی رفع توقیف ماشین خود را از پارکینگ بگیرد هنگامی که می خواسته ماشینش را که به آن نیاز شدیدی نیز داشته؛ تحویل بگیرد به محض باز کردن کاپوت با صحنه عجیب و جالبی مواجه می شود.

او در داخل موتور ماشینش متوجه لانه سازی یک پرنده و سه جوجه کوچکش می شود. چون که کوچکترین جا به جایی با مرگ جوجه ها و برنگشتن پرنده پدر و مادر برای بزرگ کردنشان همراه می شد تصمیم می گیرد در یک کار بسیار بزرگ و انسانی صبوری کرده و تا 15 تا 20 روز دیگر به خودرویش دست نزند تا جوجه ها به صورت کامل بزرگ شوند.

کار ارزشمندی که این راننده در خرم آباد انجام داد، نشان دهنده زنده ماندن اخلاق و انسانیت در بین آدمیزاد بوده و همچنان هستند انسانهایی که همه چیز را در مادیات ندیده و برای رفاه حال دیگر آفریده های خدا راضی می شوند که به خود زحمت داده و خود را به دردسر بیاندازند.

با مشاهده چنین صحنه هایی می توان به جرات گفت که انسانیت همچنان زنده هست و باید دست بوس کسانی شد که این گونه با وجدان پاک خود تصمیم گیری می کنند و در تلاشند در رفتارهای خود آسیبی به هیچ جنبنده ای نزده و حق حیات را از دیگر خلایق خدا نگیرند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا در زندگی آرامش ندارم و مشکلات ناراحت و عصبی می کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] غذا بدهید. برای پرندگان در حیاط و تراس […]