کد خبر : 28732
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

دست تکان دادن هری کین به هواداران تاتنهام چه معنی داشت؟

دست تکان دادن هری کین به هواداران تاتنهام چه معنی داشت؟
دست تکان دادن هایی که از سوی هری کین ستاره ملی پوش انگلیسی تاتنهام داشت آیا معنای خداحافظی می دهد؟ جدایی هری کین از تاتنهام و حضور در باشگاهی دیگر اتفاق می افتد؛

دست تکان دادن هایی که از سوی هری کین ستاره ملی پوش انگلیسی تاتنهام داشت آیا معنای خداحافظی می دهد؟ جدایی هری کین از تاتنهام و حضور در باشگاهی دیگر اتفاق می افتد؟

رایان میسون سرمربی موقت تاتنهامی ها به این سوال پاسخ داد. وی در خصوص دست تکان دادن به هواداران بعد بازی دیشب تیمشان مقابل برنتفورد اعلام کرد موضوع خداحافظی هری کین از تاتنهام تکذیب می شود.

این سرمربی تاکید کرد: وی هر فصل در زمان آخرین بازی بارای هواداران دست تکان داده و با این شکل می خواهد به دلیل حضور هواداران درفصل در ورزشگاه ها و حمایت از تیمشان قدردانی نماید. بنابراین این کار هری کین معنای خداحافظی از تاتنهام ندارد.

هری کین یک فصل دیگر با تاتنهام قرارداد داشته و با وجود پیشنهاد از یونایتد وبایرن و پاری سن ژرمن به فوتبال خود در تاتنهام ادامه خواهد داد.

این ستاره در این فصل 30 گل برای تاتنهامی ها به ثمر رساند. البته این حضور با عدم توفیق وی در دریافت جام برای وی همراه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها