کد خبر : 21881
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴

دفاع از داور پر اشتباه توسط مربی شاغل در ترکیه

دفاع از داور پر اشتباه توسط مربی شاغل در ترکیه
مربی شاغل در ترکیه نوری شاهین دفاع تمام قدی از حملات بازیکنانش به داور داشت.؛

در لیگ ترکیه اقدام تحسین برانگیزی از سوی یک مربی اخلاق مدار دیدیم. زمانی که بازیکنان به سمت داور حمله کردند اما سرمربی تیم سعی در آرام کردن جو و دفاع از داور داشت.

این کار با تحسین مردم و کارشناسان همراه شد. نوری شاهین که روزگاری در بورسیا دورتموند بازی می کرد اکنون مربیگری آنتالیا اسپور را عهده دار است. او در دیدار سوپرلیگ ترکیه مقابل فنرباغچه با تیمش باخت با نتیجه 2 بر 1 را تجربه نمود.

بعد به صدا در آمدن سوت اتمام بازی همه بازیکنان او به سمت داور هجوم بردند. آنها به این که گل سالم آنتالیا اسپور آفساید ناصحیحی اعلام شده بود معترض بودند.

در این حین سرمربی جوان تیم آنتالیا اسپور نوری شاهین وارد گود شد. او از داور دفاع کرده و سریعا بازیکن های خود را به سمت عقب برد.

این کار زیبای وی می تواند به عنوان الگو برای دیگر مربیانی که آتش بیار معرکه در حمله به داور و توهین به او می شوند، تعیین شود. در شرایطی که شاید دیگر بازیکنان و مربیان در این حین برای حملات بیشتر به داور استفاده می کنند اما نوری شاهین پذیرفت که داور نیز انسان است و اشتباهات جزوی از فوتبال است. کاری که می تواند به عنوان الگو و درس برای دیگران نیز باشد تا با کرامت انسانی و اخلاق در مقابل داوران برخورد کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها