کد خبر : 1036
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

عکسهای مراسم تشییع جنازه پیکر شهلا ناظریان

عکسهای مراسم تشییع جنازه پیکر شهلا ناظریان

شهلا ناظریان تشییع پیکر شد. مراسم خاکسپاری شهلا ناظریان صبح امروز انجام پذیرفت. عکسهایی از مراسم خاکپساری و تشییع جنازه شهلا ناظریان و توضیحاتی در خصوص را خواهیم خواند. شهلا ناظریان از جمله پیشکسوتان عرصه هنر و دوبلورهای خاطره ساز کشورمان بوده و همسر مرحوم حسین عرفانی نیز می باشند. شهلا ناظریان شامگاه گذشته به

شهلا ناظریان تشییع پیکر شد. مراسم خاکسپاری شهلا ناظریان صبح امروز انجام پذیرفت. عکسهایی از مراسم خاکپساری و تشییع جنازه شهلا ناظریان و توضیحاتی در خصوص را خواهیم خواند.

شهلا ناظریان از جمله پیشکسوتان عرصه هنر و دوبلورهای خاطره ساز کشورمان بوده و همسر مرحوم حسین عرفانی نیز می باشند. شهلا ناظریان شامگاه گذشته به دلیل سکته قلبی متاسفانه درگذشت.

در مراسم خاکسپاری شهلا ناظریان بسیاری از چهره های هنری و فعلاان حوزه رادیو و نمایش و فرهنگ و هنر همچون منوچهر زنده دل، ناهید امیریان، شوکت حجت، اقشین ذی نوری، شهروز ملک آرایی و … حضور داشتند.

در زیر عکسهایی از مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر شهلا ناظریان بانوی فقید ارزشمند عرصه هنر و دوبله را مشاهده می کنید. خداوند روح ایشان را قرین رحمت کند.

مراسم تشییع جنازه شهلا ناظریان

خانم ناظریان متولد 1326 بوده و 75 بهار از خدا عمر گرفته بودند. ایشان 40 سال پیش وارد عرصه هنر و دوبله شدند. در آن زمان شهلا ناظریان در مقطع دبیرستان تحصیل می کرد.

مراسم تشییع پیکر شهلا ناظریان

ناظریان کار حرفه ای دوبلوری را نیز از سال 1342 آغاز کرد. از ماندگارترین فعالیتهای هنری و دوبلوری ایشان می توان به فیلم کازابلانکا اشاره کرد. فیلم زیبایی که با دوبله ماندگار و جاودانه شهلا ناظریان که به جای نقش اینگرید برگمن دوبل گویندگی می کرد؛ برای همیشه در خاطره ها ماندگار خواهد ماند.

مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری شهلا ناظریان

گفتنی است مراسم ختم این بانوی هنرمند نیز روز جمعه از ساعت 17 در مسجد الرضای تهران منعقد خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها