کد خبر : 31933
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

دلداری لاپورتا به لامین یامال بعد از دست دادن فرصت تک به تک مقابل بیلبائو

دلداری لاپورتا به لامین یامال بعد از دست دادن فرصت تک به تک مقابل بیلبائو
خوان لاپورتا به لامین یامال بعد از دست دادن فرصت طلایی مقابل بیلبائو و به دلیل گریه های او دلداری داد.؛

در دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا لامین یامال در فاصله 5 دقیقه مانده تا اتمام 90 دقیقه بازی یک فرصت تک به تک مقابل اتلتیک بیلبائو را از دست داد.

این اشتباه بزرگ و قادر نشدن برای باز کردن دروازه خالی توسط لامین یامال باعث شد تا آنها نتوانند مقابل بیلبائو به برتری برسند.

در نهایت حذف شده بزرگ جام حذفی اسپانیا در این مرحله مقابل بیلبائو بارسلونا بود.

در شرایطی که بازی با تساوی دو بر دو در جریان بود این فرصت طلایی را لامین یامال در دقیقه 85 از دست داد. در نهایت آنها 4 بر 2 نیز شکست خورده و از دور مسابقات کنار رفتند.

شدت ناراحتی لامین یامال بعد شکست بارسلونا بسیار بالا بود و کانادسر در این باره خبر داده که این بازیکن جوان در رختکن نیز نتوانسته جلوی ناراحتی زیاد خود را بگیرد. وی که قادر به کنترل احساسات خود نشده و شدیدا گریه می کرد.

وارد عمل شدن لاپورتا برای دلداری دادن به ستاره جوان

بدین منظور خوان لاپورتا خود شخصا به پیش لامین یامال رفته تا اقدام به دلداری دادن وی نماید. همچنین عنوان شده لاپورتا به این ستاره جوان اعلام کرده که به نوع عملکرد و نمایشی که لامین یامال و همچنین دیگر بازیکنان جوان تیمش داشته افتخار می کند.

در ادامه تیره روزی های بارسلونا و عدم موفقیت در لالیگا و سوپرکاپ اسپانیا، حالا آنها از جام حذفی نیز کنار رفتند تا خطر اخراج ژاوی از بارسلونا بیش از پیش احساس شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها