کد خبر : 10938
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷

خریدهای سابق مجیدی در استقلال یاریگر این تیم

خریدهای سابق مجیدی در استقلال یاریگر این تیم

به گزارش مارال نیوز؛ خریدهایی که در فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی برای استقلال تهران انجام شده بود در این فصل نیز ناجی این باشگاه شده و کمک کننده روند پیروزی ها و نتیجه گیری های این تیم است. روز گذشته کوین یامگا که از خریدهای مهم و خوب فرهاد مجیدی در این تیم بود

به گزارش مارال نیوز؛ خریدهایی که در فصل گذشته توسط فرهاد مجیدی برای استقلال تهران انجام شده بود در این فصل نیز ناجی این باشگاه شده و کمک کننده روند پیروزی ها و نتیجه گیری های این تیم است.

روز گذشته کوین یامگا که از خریدهای مهم و خوب فرهاد مجیدی در این تیم بود توانست یک گل ارزنده برای استقلال در مقابل مس کرمان به ثمر برساند که همین تک گل نیز 3 امتیاز ارزشمند به اندوخته های شاگردان ساپینتو افزود.

خرید مجیدی

از حق نگذریم به دلیل خریدهای خوب مجیدی و شناخت خوبی که این مربی با دانش از بازیکنان داشته همچنان در نبود سرمربی موفقی به نام مجیدی بازیکنان سابق او در حد یک ناجی ظاهر می شوند و با پختگی کامل و تجربه و موقعیت شناسی لازم عصای دست تیمشان بدون پرداخت به هیچ حاشیه اضافی می شوند.

ساپینتو نیز که کمی دیر به عنوان سرمربی استقلال اضافه شد و فرصت زیادی برای اضافه کردن بازیکنان جدید نداشت با اعتماد به خریدهای مجیدی شروع فصل را بد سپری نکرده است و در سه بازی گذشته خود به جز شروع بد در اولین بازی مقابل سپاهان اصفهان، با دو پیروزی رقابتهای خود را تداوم بخشیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها