کد خبر : 32398
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲

عملکرد لامینه یامال در تیم ملی اسپانیا مقابل بهترین تیم جهان

عملکرد لامینه یامال در تیم ملی اسپانیا مقابل بهترین تیم جهان
لامینه یامال در تیم ملی اسپانیا مقابل بهترین تیم جهان یعنی برزیل عملکرد استثنایی از خود به نمایش گذاشت.؛

تیم ملی برزیل صرف نظر از رنکینگ کنونی فیفا، در بین اقشار مختلف مردم و فوتبال دوستان به عنوان بهترین تیم فوتبال یا حداقل یکی از بهترین ها شناخته می شود.

حتی رقبای سرسخت آنها برای تصاحب عنوان قهرمانی در جام جهانی نیز به برزیل احترام خاصی قائل شده و همواره از تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان مدعی اصلی قهرمانی یاد می شود.

دیدار دو تیم اسپانیا با برزیل در یک رقابت دوستانه در شرایطی برگزار شد که لامینه یامال بازیکنی که متولد سال 2007 میلادی بوده و فقط 16 سال دارد، در آن 89 دقیقه بازی کرد.

این بازیکن که شاید بهتر است نوجوان خطابش کنیم مقابل برزیل یعنی بهترین تیم جهان عملکردی استثنایی داشت. او در دیداری که با تساوی سه بر سه اسپانیا با برزیل به اتمام رسید، در هر سه گلزنی اسپانیایی ها نقش داشت.

آمار درخشان یامال مقابل برزیل

یامال موفق به زدن سه شوت شده، 4 خطا از برزیلی های توپ گیر گرفته و 24 پاس درست نیز داشته و فقط 4 پاس او به صورت اشتباهی بوده است.

بازیکنی که حد کلاس جهانی ظاهر شده و نام او در میان بزرگان بارسلونا همچون اینیستا، ژاوی، مسی و رونالدینیو که روزگاری در بارسا شگفتی خلق می کردند قرار می گیرد.

لامینه یامال با دریبل زنی خوب و سرعت بالا و همچنین اعتماد به نفس و جسارتش تمام جهان را حیرت زده کرده است.

در هنگام تعویض این بازیکن در دیدار دوستانه مقابل برزیل نیز کل هواداران مجذوب بازی و عملکردش بودند و ایستاده به تشویقش پرداختند.

کمتر پیش می آید که یک ستاره بازیکن بارسلونا باشد و در برنابئو مورد تشویق قرار بگیرد. ولی این کار را لامینه یامال به خوبی کرد. کار فتح قلب های هواداران.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها