کد خبر : 31828
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

دلیل باخت بارسلونا در بازی های اخیر/ شوک به بارسا در دقایق ابتدایی

دلیل باخت بارسلونا در بازی های اخیر/ شوک به بارسا در دقایق ابتدایی
از جمله دلیل های شکست بارسلونا در بازی های اخیر که باعث شوک به این تیم می شود می توان به خوردن گل در دقایق ابتدایی بازی اشاره کرد.؛

دلایل مختلفی برای باخت های پیاپی و یا نتیجه نگرفتن بارسلونا عنوان شده است. اما از نگاه آماری به موضوعی در خصوص بارسلونای تحت هدایت ژاوی می پردازیم که شاید کمتر به آن پرداخته شده است.

بارسلونا در بازی های اخیر که در کسب نتیجه نیز چندان موفق عمل نکرده، در همان دقایق ابتدایی مسابقه گل خورده است.

این گل خوردن ها در همان ثانیه یا دقایق ابتدایی شروع بازی باعث از دست رفتن تمرکز این تیم در ادامه کار شده و اصطلاحا ممکن است شیرازه و تمرکز کل تیم و بازیکنان بارسلونا را بر هم بزند.

بازی های گذشته بارسلونا و گل خوردنهای زودهنگام از گرانادا تا رئال

برای مثال بارسلونا در بازی های اخیر خود در لالیگا مقابل گرانادا در ثانیه 16 بازی گل دریافت کرد. همچنین آنها مقابل آلاوس در حالی که تایم مسابقه به دقیقه اول نرسیده بود دروازه خود را باز شده دیدند.

این اتفاق گل خوردن های سریع بارسلونا اخیرا در بازی با آنتورپ نیز تکرار شد. به گونه ای که دردقیقه اول مسابقه مقابل آنتورپ بلژیک دروازه بارسلونا باز شد.

اما در جریان شکست 4 بر 1 سنگین روز گذشته بارسلونا مقابل رئال مادرید در فینال سوپرکاپ اسپانیا در عربستان باز هم این عادت بارسلونا در خوردن گل زودهنگام شکسته نشد.

عادت بدی که به شکست و امتیاز از دست دادن های آنها ختم می شود.

بارسلونا شب گذشته ابتدا در دقیقه هفتم مسابقه گل خورد و سه دقیقه بعدتر نیز گل دوم را از وینیسیوس ستاره رئال خورد تا در دقیقه 10 با دو گل از رئال عقب بماند.

رئال مادرید

بارسلونا نشان داده که در دقایق شروع بازی خیلی راحت گل می خورد. آنها اگر می خواهند به موفقیت برسند باید در بسته نگه داشتن دروازه خود در دقایق ابتدایی مسابقه توجه و تمرکز بیشتری داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها