کد خبر : 31421
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

پاس چیپ، کات بک و سانتر سه گل پشت سر هم در دقایق آخر بارسلونا مقابل سلتاویگو

پاس چیپ، کات بک و سانتر سه گل پشت سر هم در دقایق آخر بارسلونا مقابل سلتاویگو
در دیدار بارسلونا و سلتاویگو در رقابت های لالیگا شاهد رقم خوردن اتفاقات و گل های جالب و دیدنی بودیم. پاس های خاص و شاهکار راز اصلی موفقیت بارسلونا در دیدار با سلتاویگو بود؛

در دیدار بارسلونا و سلتاویگو در رقابت های لالیگا شاهد رقم خوردن اتفاقات و گل های جالب و دیدنی بودیم. پاس های خاص و شاهکار راز اصلی موفقیت بارسلونا در دیدار با سلتاویگو بود.

رابرت لواندوفسکی در این دیدار نیز دبل کرد. همه گل های بارسلونا از دقیقه 80 به بعد به ثمر رسید.

در شرایطی که سلتاویگو در خارج از خانه با دو گل از بارسلونا پیش افتاده و در بدترین شرایط انتظار خوردن دو گل از آنها در دقایق آخر وجود داشت. اما شاگردان ژاوی به خوبی به بازی برگشتند و سه گل در دقایق آخر زدند.

شاگردان ژاوی در انداختن پاسهای سرنوشت ساز گل تبحر دارند

هر سه گل زده شده برای بارسلونا با رمز پاس های فوق العاده زیبا و گره گشا به ثمر رسید. پاس هایی که یک زمانی ژاوی هرناندز که اکنون سرمربی بارسلونا است در انداختن آن متبحر بود.

ژوائو فلیکس ابتدا با یک پاس چیپ لواندوفسکی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا آن توپ تبدیل به گل شود. در ادامه کانسلو یا پاس کات بک زیبا به لواندوفسکی انداخت تا همان توپ نیز راه به دروازه ببرد.

در نهایت روی سانتر دقیق و زیبای پابلو گاویرا بازیکنی به نام ژوائو کانسلو که چندی پیش پاس گل به لواندوفسکی داده بود گل سوم و پیروزی بخش بارسا مقابل سلتاویگو را روی سانتری زیبا از پابلو گاویرا به ثمر رساند.

رمزی به نام پاس های زیبا و موقعیت سازی های خوب که برای بارسلونا در این بازی در دقایق پایانی گره گشا شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها