کد خبر : 28494
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸

رنکینگ فوتبال امارات، فلسطین و هنگ کنگ با آخرین رتبه بندی فیفا

رنکینگ فوتبال امارات، فلسطین و هنگ کنگ با آخرین رتبه بندی فیفا
در میان هم گروه های ایران در جام ملت های آسیا نیز امارات متحده عربی رتبه بهتری در فیفا نسبت به سایر رقبای ایران دارد.؛

حریفان ایران در آسیا چه رنکی دارند. در رتبه بندی فیفا رنکینگ تیم های همگروه ایران در جام ملتهای آسیا به این شرح است. آخرین و بروزترین رتبه بندی و رنک امارات، هنگ کنگ و فلسطین همگروه های ایران در جام ملت های آسیا با این توضیحات است..

با توجه به این که رنکینگ فیفا هر ماه به صورت دقیق آپدیت می شود، توجه به رتبه تیم ها می تواند تا حدودی نشانگر عملکرد خوب یا بد تیم ها در سنوات گذشته باشد.

در میان هم گروه های ایران در جام ملت های آسیا نیز امارات متحده عربی رتبه بهتری در فیفا نسبت به سایر رقبای ایران دارد.

بررسی رتبه فوتبال امارات در فیفا

اماراتی ها که سابقه کسب نائب قهرمانی در جام ملت های آسیا را دارند در رنکینگ فیفا در رتبه 72 قرار دارند. آنها می توانند شگفتی ساز این مسابقات نیز باشند.

اماراتی ها سرسخت ترین و جدی ترین حریف کشورمان در جام ملت های آسیا محسوب می شوند و برخی معتقدند این تیم می تواند به عنوان شگفتی ساز مسابقات نیز لقب بگیرد.

تیمی که در رده های باشگاهی خود نیز متحول شده و لیگ پویایی را به خود می بیند.

در بازی های قبلی امارات با ایران نیز اماراتی ها معمولا با شکست مقابل یوزهای ایرانی بدرقه شدند. هیجده دیدار قبلی ایران با امارات با 14 پیروزی ایران و 3 تساوی و یک برد امارات همراه بوده است.

آخرین رنکینگ هنگ کنگ در فوتبال دنیا

هنگ کنگ تا کنون 6 بار مقابل ایران قرار گرفته که در هر شش بار نیز شکست خورده است. در این 6 دیدار قبلی نیز ملی پوشان کشورمان 14 بار دروازه حریفشان را باز کرده و فقط یک بار از این تیم گل خورده اند.

آنها در 13 دور قبلی جام ملت های آسیا نیز حضور نداشتند.

هنگ کنگی ها در رنکینگ فیفا اکنون در رتبه 147 جهان قرار گرفته و در میان کل تیم های حاضر در جام ملت های آسیا در رتبه آخر قرار دارند.

وضعیت فوتبال فلسطین در جهان

رتبه فلسطین در رنکینگ فیفا نیز نشان می دهد که آن ها در جایگاه 93 دنیا قرار دارند. تیم ملی فوتبال ایران نیز تا کنون 5 بار با آنها دیدار داشته که حاصل این بازی ها کسب سه پیروزی و دو تساوی برای ملی پوشان کشورمان بوده است.

پرگل ترین برد ایران مقابل فلسطین نیز با نتیجه 7 بر 1 در بازی های دوستانه حدود 12 سال پیش بود.

فلسطین فقط در دو دوره قبلی جام ملتهای آسیا در این رقابت ها حاضر بوده است. آنها در این دو دوره گذشته نیز قادر به صعود خود از مرحله گروهی و راهیابی به مرحله حذفی نشده بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها