کد خبر : 31579
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

گلهای دقایق ابتدایی و پایانی ایران مقابل هنگ کنگ و برد 4 بر 0

گلهای دقایق ابتدایی و پایانی ایران مقابل هنگ کنگ و برد 4 بر 0
تیم ملی فوتبال ایران توانست در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی با چهار گل هنگ کنگ را شکست دهد.؛

تیم ملی فوتبال ایران توانست در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی با چهار گل هنگ کنگ را شکست دهد. گل هایی که در دقایق ابتدایی نیمه نخست و همچنین دقایق پایانی نیمه دوم به ثمر رسیدند.

اولین گل بازی را آزمون در دقیقه 12 به ثمر رساند. حرکت از سمت چپ محبی و پاس زمینی او به آزمون با ضربه پای چپ دقیق این مهاجم شاغل در سری آ ایتالیا درآ اس رم همراه شد.

دو دقیقه بعد از این گل حرکت مشابه دیگری این بار از سوی مهدی طارمی انجام شد. حرکتی که باعث شد تا یک پاس زمینی دیگر به سردار برسد.

سردار نیز که این بار کار به مراتب راحت تری نسبت به گل اول داشت با پای چپ خود دروازه خالی هنگ کنگ را باز کرد. تا گل دوم تیم ملی فوتبال را به ثمر رساند تا دو بر صفر ملی پوشان از هنگ کنگ پیش بیافتند.

تیم ملی ایران

بازی با همین دو گل در نیمه نخست به اتمام رسید.

حرکت انفرادی در آخرین دقایق بازی و گل سوم ایران به هنگ کنگ

در شرایطی که بازی با همین دو گل دقایق ابتدایی رو به اتمام بود روی یک ضد حمله و حرکت انفرادی خوب مهدی طارمی این بازیکن توپ را از میانه های میدان جلو آورده و در دقیقه 87 با شوت زمینی خود دروازه هنگ کنگ را از درون محوطه جریمه باز کرد.

یک کاشته دیدنی در دقیقه 92 توسط رضاییان در شرایطی که سنگربان هنگ کنگ هیچ واکشنی نسبت به این توپ نداشت باعث شد تا با 4 گل ملی پوشان هنگ کنگ را شکست دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها