کد خبر : 32191
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

دلیل خط خوردن مهدی طارمی از ترکیب پورتو مقابل سانتاکلارا

دلیل خط خوردن مهدی طارمی از ترکیب پورتو مقابل سانتاکلارا
طارمی در ادامه عدم قرار گرفتن خود در ترکیب پورتو برای سومین بازی پشت سر هم باز هم قادر به بازی در ترکیب تیمش نخواهد بود.؛

بازی نکردن مهدی طارمی مقابل سانتاکلارا هم ادامه خواهد داشت. بعد از بازی نکردن مهدی طارمی مقابل آرسنال و همچنین ژیل ویسنته حالا طارمی بازی با سانتاکلارا را نیز از دست داد.

در شرایطی که مهدی طارمی ستاره ایرانی و مهاجم طراز اول حال حاضر فوتبال بعد از جام ملتهای فوتبال آسیا خود را به جمع بازیکنان پورتو اضافه کرده فرصت چندانی برای خود نمایی بعد از بازی های آسیایی پیدا نکرده است.

مصدومیت مهدی طارمی از ادکتور ران عنوان شده است.

حالا این مهاجم خوش نام که در فوتبال پرتغال نیز به خوبی او را می شناسند و موفق به کسب عنوان آقای گلی شده بازی امروز مقابل سانتاکلارا را نیز از دست خواهد داد. او راهی پونتا دلگادا نشده و در پورتو باقی ماند تا به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی باقی بماند.

این برای سومین بازی پشت سر هم است که مهدی طارمی قادر به بازی در ترکیب پورتو نشده است.

امیدواری کونسیاسئو برای بازگشت طارمی به ترکیب مقابل بنفیکا

البته کونسیاسئو به این امید بسته که بتواند از این بازیکن در دیدار سخت مقابل بنفیکا که روز دوشنبه هفته آتی برگزار خواهد شد بهره ببرد. دیداری کلاسیک و خاص که برای پورتو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حضور طارمی می تواند باعث گردد تا عصای دست تیمشان شود.

مصدومیت مهدی طارمی دو روز مانده به بازی حساس پورتو مقابل آرسنال شکل گرفت تا دیدار یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. بازی که با برد یک بر صفر پورتو نیز به پایان رسید.

تبعات مصدومیت پیش از بازی آرسنال همچنان گریبان ستاره پورتو را گرفته است. بازیکنی که شنیده می شود از اینترمیلان نیز پیشنهاد جدی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تبدیل شدن طارمی به مهره کنار رفته کونسیسائو در پورتو | مارال نیوز
1 ماه قبل

[…] از این که مشخص شد مهدی طارمی به صورت قریب الوقوع از پورتو جدا خواهد شد تبدل به مهره کنار گذاشته شده کونسیسائو […]