کد خبر : 32116
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶

چرا مهدی طارمی در ترکیب پورتو مقابل آرسنال نیست؟

چرا مهدی طارمی در ترکیب پورتو مقابل آرسنال نیست؟
دلیل اصلی این که مهدی طارمی در ترکیب پورتو مقابل آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیست؟؛

دلیل بازی نکردن مهدی طارمی مقابل آرسنال. چرا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی مقابل آرسنال بازی نمی کند؟

مصدومیت عاملی شده که مهدی طارمی نتواند در ترکیب پورتو قرار بگیرد. این موضوع به صورت رسمی نیز از سوی باشگاه پورتو اعلام شده است.

مصدومیت مهدی طارمی از قسمت ران پای راستش بوده و بررسی بیشتر قرار است در خصوص شرایط و میزان مصدومیت وی توسط کادر پزشکی انجام پذیرد.

عدم مشکل جدی مصدومیت برای بازی های بعدی طارمی

البته نشریه اوجوگو با بیان این که مهدی طارمی قادر نخواهد بود آرسنال را همراهی کند ابراز امیدواری نموده که وی مشکلی در دیدار بعدی تیمشان مقابل ژیل ویسنته در لیگ پرتغال نداشته باشند.

این نشریه اعلام کرده مصدومیت چندان جدی نیست و وی فقط دیدار با آرسنال را غایب خواهد بود.

طارمی یک بازیکن کلیدی برای باشگاهش محسوب می شود و مطمئنا حضور وی در پورتو می توانست به مقدار قابل توجهی به این تیم کمک کند. البته باید این را هم در نظر گرفت که در این روزها پورتو مهاجمی به نام اوانیلسون برزیلی را هم دارد که در فرم فوق العاده خوبش قرار دارد و شاید نبود طارمی در پورتو حداقل در روزهای خوب اوانیلسون چندان به چشم نیاید.

حتی برخی گمانه زنی کرده بودند که اگر مهدی طارمی مصدوم هم نمی شد کونسیسائو برای این دیدار اوانیلسون را فیکس نگه می داشته و مهدی طارمی در ترکیب ثابت پورتو مقابل ارسنال جایی نمی داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها