کد خبر : 19318
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۱۰

فوتبال ژاپن چگونه پیشرفت کرد/ رویکرد گام به گام موفقیت

فوتبال ژاپن چگونه پیشرفت کرد/ رویکرد گام به گام موفقیت
رویکردی که گام به گام برای موفقیت توسط ژاپن ترسیم شده به آنها امید کافی برای تکرار بهترین اتفاقات را داده است.؛

روش پیشرفت ژاپن در فوتبال آنها چگونه توانستند به صدر توجه ها با رویکرد همراه با موفقیت خود برگردند. به نظر می رسد ژاپنی ها با اختلاف تیم متفاوت و غافل گیر کننده جام شدند.

چه کسی فکر می کرد در حضور آلمان و اسپانیا تیم ژاپن در گروه خود به عنوان تیم نخست صعود کند. اتفاق باورنکردنی که توسط ژاپنی ها خلق شد. سرمربی سامورایی ها تصریح کرد این انتظار را نداشته و هیجان زده هستم.

تیم ملی سامورایی های ژاپنی به نظر می رسد برای گام به گام و مرحله به مرحله فوتبال خود برنامه ریزی دارند. با این برنامه ریزی آن ها بدون ترس از هیچ تیمی جلو رفتند. خودباوری، اعتماد به نفس، تلاش بی پایان و همچنین رویکرد رو به جلو و برنامه گام به گام عاملی برای موفقیت فوتبال ژاپن شده است.

بعد از صعود باورنکردنی ژاپن در گروه مرگ و غلبه بر اسپانیا و آلمان در جام جهانی آنها هدف جدیدی ترسیم کردند. ژاپنی ها که با فوتبال جدید و متفاوتی که از خود ارائه دادند توانستند راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند به گفته سرمربی تیمشان هاجیمه موریاسو هدف جدیدی را دنبال می کنند.

اسپانیا روز گذشته 2 بر 1 به ژاپن باخت. ژاپنی که پیش تر از این با همین نتیجه آلمان را نیز شکست داده بود. خالق حماسه بزرگ جام جهانی شگفتی ساز شد . آنها توانستند در گروه مرگ و در میان قدرتهای جهان یعنی آلمان، اسپانیا و کاستاریکا به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی شود.

هاجیمه موریاسو بعد از شکست دادن تیم فوتبال اسپانیا با نتیجه 2 بر 1 اعلام کرد: تمامی بازیکن های ما احساساتی شدند. کل بازیکنان مسئولیت پذیری بسیار بالایی داشتند. در دیدار با اسپانیا نیز تنش زیادی تجربه کردیم. البته به هدفمان ایمان داریم و اطلاع داریم که بدون خودباوری نمی شد به این عملکرد رسید.

فوتبال ژاپن هدف جدید در جام جهانی ترسیم کرد

هاجیمه موریاسو یادآور شد: با تمام تلاش مقابل اسپانیا قرار گرفتیم تا به هر سه امتیاز برسیم. البته ما همچنان رو به جلو حرکت کرده و هدف و رویکرد جدید را برای خودمان ترسیم می کنیم.

به گفته او اکنون به دنبال این خواهیم بود که جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به دست بیاوریم. در پی این خواهیم بود که در بین 8 تیم برتر دنیا قرار بگیریم و رکورد برای سامورایی ها خلق کنیم.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها