کد خبر : 32541
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

کاربران دارای تیک آبی در توئیتر مزایای جدید پیدا کردند

کاربران دارای تیک آبی در توئیتر مزایای جدید پیدا کردند
جدیدا این مزایای اعلامی در قسمت توصیه شده for you فقط برای مشترکان دارای تیک ابی از 15 آوریل در اختیار خواهد بود و پستهای آنها دیده می شود.؛

مالک شرکت توئیتر ایلان ماسک جدیدا در آخرین صحبت های خود از دادن مزایای جدید به کاربرانی که موفق به کسب تیک آبی شده و آن را خریداری کرده اند خبر داد.

مالک شرکت توییتر که توئیتر را به نام ایکس تغییر داده اعلام کرده که از روز پانزدهم آوریم تنها مطلب های مشترکانی که تائید شده و از تیک آبی بهره می برند درقسمت for you یا همان قسمت توصیه شده برای شما قرار می گیرد و پست های دیگر حساب ها که به صورت رایگان از این اکانت بهره می برند جایی در قسمت مدنظر نخواهند داشت.

همچنین مالک شرکت توییتر پیش تر از این اعلام کرده بود افزادی که دارای حساب های قدیمی و گذشته هستند و پیش از این دارای تیک آبی هستند موقعیت تائید شده پیش از این خودشان را از دست می دهند.

در سیاست گذاری که ایلان ماسک در ایکس یا همان توئیتر دنبال می کند کاربرای در هر ماه با پرداخت نمودن 7 دلار برای تیک آبی از امکان دسترسی به امکانات اضافی بهره می برند که جدیدا این مزایای اعلامی در قسمت توصیه شده for you فقط برای آنها از 15 آوریل در اختیار خواهد بود و فقط پست های ارسالی آنها در این بخش نشان داده خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها