کد خبر : 24145
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

دلیل نگه داشتن هوای رئال مادرید توسط داوران

دلیل نگه داشتن هوای رئال مادرید توسط داوران
هوای رئال مادرید توسط داوران آیا نگه داشته می شود یا عدالت را شاهدیم؟؛

چرا داوران برای تیم های بزرگ همچون رئال مادرید فرق قائل می شوند؟ آیا داورها بیشتر به سود رئال مادرید سوت می زنند یا عدالت رعایت می شود؟

خاویر تباس در این خصوص پاسخ داده است. وی اعلام کرد: اعتقاد دارم رئال مادرید از پشتیبانی داورهای لالیگا و سایر داوران برخوردار نیست. این داورها نه از رئال و نه از تیم باشگاهی دیگری جانبداری نمی کنند. تنها موضوعی که باعث افزایش فشارها بر داورها هنگام قضاوت می شود، فشار اصحاب رسانه است. این موضوع باعث می شود تا در دیدارهای بزرگی که یک سوی آن رئال مادرید یا بارسلونا وجود دارند قضاوت های غلطی ببینیم.

تباس همچنین به بیانیه علیه رئال مادرید نیز اشاره کرد. وی گفت هر تیمی قادر به بیانیه دادن است و این عادی است. در بیانیه مذکور نیز حمله ای به داورها ندیدم. در این بیانیه تاکید شده بود فشار رسانه ای هواداران رئال باعث اشتباه داوران شد. چنین حرف های تعجب بار نیست ولی صحبتهای ایتورالده برایم تعجب برانگیز بود. بر این اعتقادم وی به داورها تهمت زد.

در پی اشتباهات فاحش داور اتلتیکو مادرید و رئال مادرید و ضایع شدن حق اتلتیکو، فشارهای زیادی به رئال وارد شده است. تباس نیز در مصاحبه اخیر خود در صدد کاهش این فشارها بود.

وی اشتباه داوران را در این مصاحبه حاکی از فشار رسانه ها دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سه مهره ثابت رئال مادرید در تقابل با والنسیا مصدوم هستند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رئال مادرید و آنچلوتی از نظر […]