کد خبر : 998
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

میزان کمک و حمایتهای بازیگران از رضا رویگری چقدر است

میزان کمک و حمایتهای بازیگران از رضا رویگری چقدر است

به دنبال انتشار ویدیوی نیازمندی به کمک رضا رویگری بازیگران و هنرمندان نسبت به این موضوع ورود کردند تا اگر کمک و حمایتی از دستشان برمیآید برای رضا رویگری انجام دهند. از جمله کمکهایی که در رسانه ها نیز بازنشر شده می توان به کمک پرویز پرستویی با همراهی و مساعدت نیکوکار جوانی به نام

به دنبال انتشار ویدیوی نیازمندی به کمک رضا رویگری بازیگران و هنرمندان نسبت به این موضوع ورود کردند تا اگر کمک و حمایتی از دستشان برمیآید برای رضا رویگری انجام دهند.

از جمله کمکهایی که در رسانه ها نیز بازنشر شده می توان به کمک پرویز پرستویی با همراهی و مساعدت نیکوکار جوانی به نام علیرضا اصغری و هنرمندانی همچون شهربانو منصوریان، شقایق فراهانی و علیرام نورایی است.

در نوع کمکی که توسط این بزرگواران انجام یافته، می توان به تهیه منزل همراه با پرستار برای رضا رویگری اشاره کرد.

پیش از این رئیس سازمان سینمایی ایران نیز در پیگیری وضعیت و سلامتی رضا رویگری که داشته اعلام کرده بود تمامی حمایتها و کمکهای لازم برای بهبود وضعیت رضا رویگری انجام خواهد شد.

البته به نظر می رسد که با توجه به وضعیت جسمی و خاص آقای رویگری، امکان ترخیص ایشان شاید سخت باشد اما باید دید پزشکان اجازه ترخیص از آسایشگاه را می دهند یا نه. چون باید از نظر پزشکی نیز این موضوع امکان سنجی شود تا در ادامه وضعیت درمانی رضا رویگری مشکلی پیش نیاید.

جدیدترین و آخرین وضعیت سلامتی و بیماری رضا رویگری و علت بیماری ایشان را می توانید در دیگر پستها و مطالب مارال نیوز مطالعه فرمایید.

آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای رضا رویگری هنرمند خوب کشورمان داریم

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها