کد خبر : 12054
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

دوچندان شدن قدرت شارجه امارات با تحقق یک خرید

دوچندان شدن قدرت شارجه امارات با تحقق یک خرید

چنانچه یکی از خریدهایی که شارجه امارات به دنبال آن است انجام پذیرد به نظر می رسد توازن قدرت در لیگ امارات و جام باشگاه های آسیا تغییر خواهد یافت و حتی بتوان با جرأت گفت که لیگ امارات یک طرفه دنبال شود. پیش تر از این تیم شارجه امارات یک بازیکن بزرگ به نام

چنانچه یکی از خریدهایی که شارجه امارات به دنبال آن است انجام پذیرد به نظر می رسد توازن قدرت در لیگ امارات و جام باشگاه های آسیا تغییر خواهد یافت و حتی بتوان با جرأت گفت که لیگ امارات یک طرفه دنبال شود.

پیش تر از این تیم شارجه امارات یک بازیکن بزرگ به نام آلکاسر که سالها در بارسلونا بازی می کرده و همبازی لیونل مسی نیز بود را خریداری کرده بود و حالا آنها به دنبال یک خرید بزرگ گرانبهای دیگر به نام پیانیچ هستند.

در صورت خرید پیانیچ قدرت مهره های شارجه بیشتر خواهد شد و می توان از پیش آنها را به عنوان قهرمان حتی با وجود مدعی بزرگی به نام العین دانست.

بارسلونا به دنبال فسخ قرارداد پیانیچ است و اگر این موضوع اتفاق بیافتد، احتمالا وی به پیشنهاد وسوسه انگیز مالی خوب شارجه امارات نه نگوید مگر اینکه تمایل داشته باشد فوتبال خود را در اروپا دنبال کند.

لیگ امارات از زمانی که فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی اتحاد کلبا معرفی شده برای ایرانی ها نیز جذاب شده و هواداران فوتبال ایرانی و به خصوص استقلالی ها نیز به شدت اخبار مروبط به لیگ فوبتال امارات را به دلیل علاقه به فرهاد مجیدی دنبال می کنند تا از کم و کیف نتایج باشگاه تحت هدایت فرهاد مجیدی نیز مطلع شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها