کد خبر : 19953
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

مسعوت اوزیل:؛

رسانه ها دنبال کلیک بیشتر هستند/ احترام رونالدو را نگه دارید

رسانه ها دنبال کلیک بیشتر هستند/ احترام رونالدو را نگه دارید
مسعوت اوزیل ستاره ترک تبار و همبازی سابق رونالدو اعلام کرد که برخی رسانه ها دنبال کلیک بیشتر هستند و باید احترام رونالدو را نگه دارید.؛

مسعوت اوزیل نسبت به برخی رسانه های زرد و نشریات ورزشی که در پی کلیک بیشتر با هر حربه ای هستند؛ حمله شدیدی کرد. او خبرنگاران را متهم کرد که برخی از آنها انصاف را رعایت نمی کنند.

مسعوت اوزیل ستاره ترکیه ای تیم ملی فوتبال آلمان که مدت 3 سال با رونالدو در تیم کهکشانی رئال مادرید همبازی بوده به شکل ویژه ای از رونالدو حمایت کرد.

این ستاره ترک تبار گفت متوجه منفی بافی های مطبوعات و نشریات در خصوص رونالدو نمی شود. برخی رسانه ها تنها در پی داشتن کلیک های بیشتری هستند. برخی کارشناسان نیز هیچ کارنامه و رزومه ای ندارند. آنها برای این که توجه ها را به سمت خود جلب کنند از اسمهای بزرگ استفاده می کنند و در تلاشند تا رونالدو را بد جلوه دهند.

مسعوت اوزیل در ادامه حمایت های خود از کریستیانو اعلام کرد رونالدو به تازگی وارد 38 سالگی شده و مشخص نیست کجای این اتفاق که او دیگر قادر به ثمر رساندن 50 گل نیست، جای بهت و حیرت دارد؟

اوزیل یادآور شد: طرفداران فوتبال باید بسیار خوشحال باشند که قادر شدند 20 سال بازی های رونالدو را در بالاترین سطح خود به نظاره بنشینند. بعید می دانم بازیکن های کنونی قادر باشند به رکوردهای او برسند. او برای همیشه اسطوره و تنها در کسب رکورد باقی می ماند و بایستی احترام به مراتب بیشتری برای رونالدو قائل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها