کد خبر : 30062
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳

برای جدایی آردا گولر از فنرباغچه ترکیه زود است

برای جدایی آردا گولر از فنرباغچه ترکیه زود است
دو فوتبالیست سابق شناخته شده فوتبال جهان معتقدند که برای جدایی آردا گولر از فوتبال ترکیه و رفتن به رئال مادرید یا بارسلونا هنوز زود است؛

دو فوتبالیست سابق شناخته شده فوتبال جهان معتقدند که برای جدایی آردا گولر از فوتبال ترکیه و رفتن به رئال مادرید یا بارسلونا هنوز زود است.

مسعوت اوزیل در این خصوص عنوان کرده است که آردا گولر بهتر بوده که یک سال دیگر در فنرباغچه باقی بماند. سپس پیشنهاد دو تیم اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا را بررسی کند. اوزیل به سبک بازی این ستاره جوان علاقه داشته و مدتی نیز با او در یک تیم هم تیمی بوده است.

همچنین دیگر ستاره تیم فوتبال فنرباغچه الکس نیز همین اعتقاد را دارد. الکس نیز گفته که بایستی او به فنرباغچه کمک کند تا اینم تیم بعد از یک دهه قهرمان لیگ ترکیه شود.

با این وجود چنانچه آردا گولر به یکی از دو پیشنهاد جدی خود یعنی رئال مادرید یا بارسلونا پاسخ مثبت بدهد. طبق بند فسخ قرارداد 17.5 میلیون یورویی می توان به سادگی شاهد جدایی آردا گولر از فنرباغچه شد.

آردا گولر پدیده فوتبال این روزهای فوتبال جهان محسوب می شود. همین اتفاق باعث شده تا نمایندگان ویژه ای برای خرید این بازیکن از بارسلونا و رئال مادرید برای رایزنی با مدیربرنامه هایش اقداماتی در نظر بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها