کد خبر : 12684
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

رستگاری در تعداد فالور لوکادیا با گلزنی مقابل حریفان

رستگاری در تعداد فالور لوکادیا با گلزنی مقابل حریفان

یورگن لوکادیا با درخشش و گلزنی مقابل حریفان یک تنه باعث صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر شده و چنین عملکرد درخشانی منجر به افزایش فالورها و رستگاری او از نظر بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام شود. یورگن لوکادیا پیش از ورود به پرسپولیس تنها یکصد هزار نفر دنبال کننده داشت که شاید بخشی از

یورگن لوکادیا با درخشش و گلزنی مقابل حریفان یک تنه باعث صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر شده و چنین عملکرد درخشانی منجر به افزایش فالورها و رستگاری او از نظر بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان اینستاگرام شود.

یورگن لوکادیا پیش از ورود به پرسپولیس تنها یکصد هزار نفر دنبال کننده داشت که شاید بخشی از دنبال کنندگان او نیز به دلیل علاقه به موسیقی و آهنگ خواندن های او باشد که از ابعاد هنری به این فرد علاقه داشتند تا در جریان آخرین و جدیدترین ترانه های لوکادیا نیز قرار بگیرند.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی وقتی وارد ایران شد به محض قرارداد و در مدت حدود یک هفته تعداد فالورهایش 300 هزار نفر افزایش یافت و در ادامه با توجه به درخشش و آمار فوق العاده گلزنی او، تعداد دنبال کنندگانش اکنون به یک میلیون نفر رسید تا در پی این اتفاق لوکادیا در صفحه رسمی اینستاگرام خود این عکس زیر را منتشر کرده و به موضوع میلیونی شدن خود در اینستا اشاره کند.

رستگاری در تعداد فالور لوکادیا با گلزنی مقابل حریفان

نکته دیگر اینکه همسر یورگن لوکادیا نیز با افزایش قابل توجه فالورهای اینستاگرام مواجه شده و علاقه مندان به لوکادیا دوست داشتند که اخبار و اتفاقات زندگی و خانوادگی لوکادیا را از صفحه اینستاگرام زن یورگن لوکادیا نیز دنبال کنند و عکسهای فرزندان و زندگی او را نیز دنبال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس جدید همسر و فرزندان لوکادیا مهاجم قرمزها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و فرزندان لوکادیا که به همراه او در […]