کد خبر : 32799
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۸

حاشیه و اختلاف «لوییز انریکه» و امباپه با انتشار فیلم اعتراضی بیشتر می شود؟

حاشیه و اختلاف «لوییز انریکه» و امباپه با انتشار فیلم اعتراضی بیشتر می شود؟
با انتشار فیلمی از امباپه و مشخص شدن کلماتی که از زبان امباپه بر علیه «لوییز انریکه» سرمربی پاری سن ژرمن در می آید بر افزایش تیرگی روابط این دو صحه می گذارد.؛

در هفته های گذشته امباپه با تصمیم «لوییز انریکه» در ترکیب پاری سن ژرمن کمتر قرار گرفته و یا در صورت قرار گیری در ترکیب اصلی تا دقایق آخر در زمین مسابقه حضور نمی یابد.

این اتفاقات باعث شده تا شایعه هایی در خصوص احتمال وجود اختلاف بین «لوییز انریکه» و امباپه شنیده شود.

با انتشار فیلمی از امباپه و مشخص شدن کلماتی که از زبان امباپه بر علیه «لوییز انریکه» سرمربی پاری سن ژرمن در می آید بر افزایش تیرگی روابط این دو صحه می گذارد.

امباپه در زمان تعویض شدن در بازی مقابل مارسی در دقیقه 65 و در لحظه جانشین شدن گونسالو راموس با او کلماتی را با صدای بلند گفته و لب خوانی کردن و انتشار فیلم آن مشخص شده که کلمات رکیکی علیه «لوییز انریکه» به کار می برد.

رابطه امباپه و لوئیز انریکه,ارتباط دوستانه لوئیز انریکه با امباپه

البته باید منتظر کنفرانس خبری پیش از بازی پی اس جی با تیم رن باشیم. محلی که مطمئنا خبرنگاران سوالات متعددی در رابطه ارتباط و میانه «لوییز انریکه» با کیلیان امباپه خواهند داشت.

همچنین تنبیه احتمالی امباپه از سوی «لوییز انریکه» چه چیزی خواهد بود؟

نشریه اکیپ در گزارش خود ادعا کرده امباپه بلافاصله متوجه اشتباهش شده و از این موضوع ابراز تاسف کرد و وقتی از انریکه در این رابطه سوال پرسیده می شود او بیان می کند که چیزی را ندیده است. احتمالا قصد سرمربی پاریسی ها با بیان این جملات بر این بوده که از پدیدار کردن حاشیه در تیمش جلوگیری به عمل آورد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها