کد خبر : 20906
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

استفاده از روش جدید برای افزایش آمادگی فوتبال/ پهپادها به کمک آمدند

استفاده از روش جدید برای افزایش آمادگی فوتبال/ پهپادها به کمک آمدند
استفاده از روش های جدید علمی نوین برای افزایش آمادگی در فوتبال گویا به طرز چشمگیری می تواند کمک کننده باشد.؛

سرمربی جوان با انگیزه منجستریونایتد با استفاده از روش های نوین در تلاش است تا به تیم منچستر کمک کند. او با روش های فوق العاده که نمونه آن را کمتر دیده ایم در سودای بهبود عملکرد و کارایی و آمادگی بازیکنان است.

اریک تن هاخ درصدد ایجاد انقلابی در تیم منچستریونایتد است. او حتی به جزئی ترین مسائل تیم نیز می پردازد و با کار شبانه روزی با علم روز درصدد افزایش کارایی و کیفیت بازیکنان است.

او بدین منظور از 20 مربی و دستیار بهره می برد. وی حرکت تمام بازیکنان را به وسیله پهپادهای خاص ضبط کرده و حرکتها را زیر نظر می گیرد. بعد از ضبط حرکت بازیکنان نیز فیلمها به اریک تن هاخ و در نهایت به بازیکنان ارائه می شوند.

اریک تن هاخ به این موضوع بسنده نکرده بلکه ازیک گروه آکادمی استعدادیابی نیز بهره برده است. گروه باتجربه ای که در خصوص زندگی مربیان و آموزه روانشناسها تحقیق کرده و مسائل مختلف را دو بار در هفته به بازیکنان می گویند.

اریک تن هاخ به سمت مربی های دوچرخه سواری نیز رفته و از الگوهای استراحت و تغذیه آنها نیز برای بازیکنانش استفاده می کند. او در منچستریونایتد با چنین انگیزه ای درتلاش است تا فاصله 11 امتیازی تیم خود با آرسنال را که در صدر جدول است کمتر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها