کد خبر : 21049
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

نبود لوکادیا در پرسپولیس حس می شود/ تیم فوروارد جذب کند

نبود لوکادیا در پرسپولیس حس می شود/ تیم فوروارد جذب کند
سیامک نعمتی دیدگاه خود در خصوص لوکادیا، نبود فوروارد و همچنین تیم پیکان ارائه کرد.؛

تساوی و امتیاز از دست دادن پرسپولیس مقابل پیکان در روزی که مهاجمان جایگزین نیز در گلزنی ناکام بودند باعث شد تا پرسپولیسی ها امتیاز حساس بازی خانگی را از دست بدهند. آن هم مقابل پیکان که در 5 بازی گذشته اخیر خود در لیگ برتر نتوانسته بود برنده شود.

سیامک نعمتی بعد پایان بازی در خصوص لوکادیا گفت پرسپولیس روی تنها بازیکن خاصی نمی چرخد. البته همان یک، دو یا ده درصدی که او می توانست به ما یاری برساند اکنون احساس می شود. بایستی پرسپولیس مهاجم خریداری کند چون تیم نیاز دارد. امید داریم که این اتفاق در نیم فصل رقم زده شود. یورگن لوکادیا نیز یک تصمیم انفرادی شخصی گرفت و هیچ کدام از ما در جریان اتفاق او نبودیم.

سیامک نعمتی به تمجید از پیکان نیز پرداخت. او گفت آنها جوان و دونده بوده و پرس را خوب انجام می دادند. همچنین آنالیز خوبی نیز داشتند.

به گفته نعمتی پرسپولیس روز خوب و صد در صدی در تقابل با پیکان نداشت. قادر نشدیم دل مردم را خوشحال کنیم البته به امید خدا در بازی بعدی بتوانیم جبران نماییم.

پرسپولیسی ها هخفته آینده مقابل گل گهر در سیرجان قرار خواهند گرفت. بازی حساس مقابل شاگردان قلعه نویی که از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازی هدفمند پیکان مقابل پرسپولیس/ سپاهان قدرت سنتی فوتبال است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیمش مقابل پرسپولیس خبر داد. وی […]